کد خبر : 1759965 | 16 خرداد 1400 ساعت 14:32 | 72.3K بازدید | 14 دیدگاه

حضور هدف تابستانی بارسا در PSG قطعی شد

به نظر می رسد که کارهای انتقال جورجینیو واینالدوم به پاری سن ژرمن تمام شده است.

حضور هدف تابستانی بارسا در PSG قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از چند ماه پیش مشخص شده بود که جورجینیو واینالدوم آخرین فصل حضور خود در لیورپول را پشت سر می گذارد و قرار است در نقل و انتقالات تابستانی به شکل آزاد راهی یک باشگاه دیگر شود.

 

از طرفی به نظر می رسید اصلی ترین گزینه پیش روی هافبک هلندی حضور در بارسلونا باشد. رونالد کومان از سال گذشته به دنبال جذب واینالدوم بود اما این اتفاق میسر نشد. با این وجود گفته شد که این بازیکن بالاخره در این تابستان راهی نوکمپ خواهد شد.

 

 

1604166

 

 

در این بین طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با توافق کامل واینالدوم و بارسلونا به گوش رسید اما حالا به نظر می رسد که شرایط به طور کلی تغییر کرده است. در یکی دو روز گذشته گزارش ها در رابطه با ورود پاری سن ژرمن به رقابت برای جذب واینالدوم اوج گرفت و حالا به نظر می رسد که تیم فرانسوی کارهای جذب این بازیکن را نهایی کرده است.

 

بر این اساس فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر اسکای مدعی شده که تمام توافقات لازم برای حضور واینالدوم در پاری سن ژرمن شکل گرفته و حضور او در این تیم به زودی رنگ و بوی رسمی خواهد گرفت. قرارداد این هافبک جنگنده با PSG تا 2024 اعتبار خواهد داشت و او دو برابر حقوق پیشنهادی بارسلونا در تیم فرانسوی دستمزد دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها