کد خبر : 1759972 | 16 خرداد 1400 ساعت 15:40 | 29.9K بازدید | 3 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

تن کرویف با دیدن سیستم هلند در گور می لرزد

رونالد دی بوئر، هافبک سابق تیم ملی هلند، درباره تاکتیک این روزهای این تیم زیر نظر برادرش یعنی فرانک دی بوئر صحبت کرد.

تن کرویف با دیدن سیستم هلند در گور می لرزد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد دی بوئر مقاومت برادرش برای استفاده از سیستم 2-5-3 را درک کرده اما در عین حال اضافه می‌کند که تن اسطوره لاله‌های نارنجی یعنی یوهان کرویف در صورت دیدن چنین نمایش هایی از هلند در گور خواهد لرزید.

 

تیم ملی هلند در اولین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع رقابت های یورو رو در روی اسکاتلند قرار گرفت و با تساوی 2-2 مقابل این تیم متوقف شد. البته این نتیجه هم با شانس و اقبال حاصل شد چراکه گل نجات بخش و لحظات پایانی ممفیس دیپای شاگردان فرانک دی بوئر را از یک شکست نجات داد.

 

 

1584651

 

 

در طول این مدت دی بوئر از سیستمی دفاعی تر از 3-3-4 محبوب هلندی ها استفاده کرده است و نواقص موجود در آن باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این تیم مطرح شود. با این حال برادر فرانک دی بوئر می تواند ویژگی های مثبت و همچنین ایرادهای این نوع تاکتیک را مشاهده کند.

 

رونالد دی بوئر در مصاحبه ای با نشریه هلندی دتلگراف گفت: " با این روش که تیم ملی هلند بازی می‌کند، تن یوهان کرویف در گور خواهد لرزید. البته با مشاهده بارسلونای تحت هدایت رونالد کومان نیز چنین اتفاقی برای او رخ می داد. با این حال چنین سیستمی هنوز هم از جذابیت های خاصی برخوردار است و مسئله مهم چگونگی قرار گرفتن بازیکنان در آن است.

 

اماوقتی شما دو حریف بسیار خوب در برابر خود دارید، مفید است که بازیکنی را بین دو مدافع میانی خود قرار دهید. بعد از آن در دفاع به اطمینان می رسید و همچنین می توانید هجومی بازی می کنید."

 

فرانک دی بوئر در حال حاضر یکی از بهترین نسل های تیم ملی هلند را در اختیار دارد و قرار است با آنها در رقابت‌های یورو حاضر شود؛ اگرچه یک اتفاق تلخ یعنی مصدومیت ویرژیل فن دایک، آنها را از حضور یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود بی نصیب گذاشته است.

 

 

1535887

 

 

گفتنی است تیم ملی هلند در گروه C مسابقات یورو با تیم‌های اتریش، مقدونیه و اوکراین هم‌گروه است و یکی از شانس‌های صعود به مرحله حذفی مسابقات محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها