کد خبر : 1760008 | 16 خرداد 1400 ساعت 18:38 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

شیربیگی و مصدومیت کهنه؛

پای خانم گل آسیا، دوباره زیر تیغ جراحان (عکس)

ستاره کرمانشاهی فوتسال زنان ایران که سابقه خانم گلی در رقابت‌های آسیایی را دارد، صبح امروز پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

پای خانم گل آسیا، دوباره زیر تیغ جراحان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" اواخر فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان بود که سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک خارجی از شرایط ایده‌آل خود خارج شد و در نهایت تصمیم به جراحی گرفت؛ او در بازگشت از دوران نقاهت، بار دیگر کار خود را در جمع مشهدی‌ها آغاز کرد.

 

اما به نظر می‌رسید در شرایطی شیربیگی به زمین مسابقه بازگشته که هنوز دوران نقاهت او به طور کامل سپری نشده و همین مسئله باعث شد تا خانم گل فوتسال آسیا نتواند مثل همیشه در آمادگی کامل برای تیمش به میدان برود و توانایی بازی در دقایقی از هر مسابقه را داشت؛ هر چند که در این شرایط هم شیربیگی توانست برای ششمین‌بار عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتسال زنان ایران را از آن خود کند.

 

1609248

 

حالا در فاصله چهار روز پس از اتمام رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان که بازهم یاران شیربیگی به مانند فصل گذشته جایگاه سوم را از آن خود کردند، به دلیل عدم رفع مصدومیت بار دیگر امروز سارا شیربیگی تصمیم گرفت تا پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و پس از انجام عمل موفقیت‌آمیز، حالا باید دوران نقاهت پس از عمل جراحی را بگذراند.

 

به نظر می‌رسد تجربه فصل گذشته و بازگشت زودهنگام به میادین، تجربه خوبی برای شیربیگی شده باشد تا او این‌بار برای رهایی از کمند مصدومیت دوران نقاهت را به طور کامل سپری کند و سپس به زمین مسابقه بازگردد؛ در شرایط فعلی احتمالا چهار ماه دیگر رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوستال زنان از سر گرفته خواهد شد و فرصت خوبی برای ریکاوری شیربیگی به وجود آمده است.

دیدگاه‌ها