کد خبر : 1760009 | 16 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

گذراندن دوره آماده‌سازی خوب در میانه فصل؛

ماموریت ساکت و رفقا: بقا تیم شهر خسته (عکس)

کادرفنی تیم فوتبال نساجی یک برنامه آماده‌سازی ویژه را در روزهای فیفادی تدارک دیده است.

به گزارش "ورزش سه" در میان شانزده تیم لیگ برتری شاید متفاوت‌ترین برنامه‌ریزی را کادرفنی نساجی انجام داد؛ هر چند در حال حاضر بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از جمله پدیده، گل‌گهر، صنعت نفت، سپاهان و ... در اردوی آماده‌سازی برون شهری هستند اما اردوی برون مرزی تنها برای یک تیم اتفاق افتاد و آن‌هم نساجی مازندران بود که با تصمیم کادرفنی اردوی آن‌ها در استانبول ترکیه برگزار شد.

 

 

1609249

 

 

اردویی که در واقع برای ساختن دوباره تیمی بود که 7 دیدار فینال‌گونه در لیگ برتر را دارد و تمرینات خوبی را در پیش‌فصل لیگ برتر و همچنان تعطیلات نیم‌فصل نداشت اما ساکت الهامی تصمیم بازسازی تیمش برای درخشیدن در ادامه لیگ برتر را گرفت و به همین علت از مدیران باشگاه نساجی خواست تا برای تیمش اردویی ویژه تدارکات بینند.

 

سه‌شنبه 18 خردادماه، اردوی 10 روزه تیم فوتبال نساجی در ترکیه به پایان می‌رسد و آن‌ها به ایران باز می‌گردند تا پیش از شروع لیگ، دو هفته را هم در خانه تمرین کنند و سپس مهیای 7 دیدار سرنوشت‌ساز شوند؛ براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بازی بعدی نساجی در لیگ برتر، مقابل ماشین‌سازی در تبریز خواهد بود که 4 تیرماه برگزار می‌شود.

 

 

1609250

 

 

به نظر می‌رسد تاثیرگذاری اردوی برون مرزی و باکیفیت میان فصل قائمشهری‌ها به دلیل تعطیلات ملی، تاثیر خود را روی 7 مسابقه حساس این تیم در ادامه لیگ برتر خواهد گذاشت؛ در حال حاضر نساجی 22 امتیاز از 23 مسابقه در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و یک لغزش می‌تواند این تیم را به جای ذوب‌آهن به جایگاه پانزدهم جدول بفرستد و در منطقه قرمز جدول جای دهد.

دیدگاه‌ها