کد خبر : 1760010 | 16 خرداد 1400 ساعت 19:16 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: آلمان در سال های اخیر افتضاح بوده است

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه و پرتغالی مدعی شد عملکرد تیم ملی آلمان در سال های اخیر افتضاح بوده است.

مورینیو: آلمان در سال های اخیر افتضاح بوده است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در سال های اخیر در لیگ ملت های اروپا و مقدماتی یورو نتایج ضعیفی گرفته و بسیاری معتقدند این تیم در یبن مدعیان قهرمانی یورو 2020 جایی ندارد. ژرمن ها در گروهی دشوار در کنار مجارستان، فرانسه و پرتغال قرار دارند و مورینیو حتی صعود این تیم از مرحله گروهی را نیز دشوار توصیف کرد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "عملکرد تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی و لیگ ملت های اروپا افتضاح بود. شکست در خانه مقابل مقدونیه شمالی نتیجه ای تاریخی بود و درک اینکه چرا آلمان در چند سال گذشته اینقدر ضعیف عمل کرده دشوار است. اما حالا آلمان به رقابت های یورو رسیده و معمولا در چنین شرایطی آنها خودشان را نشان می دهند.

 

1596609

 

یوواخیم لوو بعد از رقابت های یورو 2020 تیم ملی آلمان را ترک می کند و قصد دارد در بهترین شرایط از این تیم جدا شود. همچنین این تورنمنت آخرین یورو برای بازیکنانی مانند توماس مولر، مت هوملس و مانوئل نویر خواهد بود.

 

آلمان همیشه تیمی ترسناک بوده و بازیکنانش مثل گروه سربازان هستند. بازیکنان آلمان بسیار منظمی بوده و جوانان واقعا با استعدادی را در ترکیب دارند. بازیکنی مانند جاشوا کیمیچ نمونه ای از بازیکنان جوان فوق العاده ای است که نه فقط در زمان حال، بلکه در آینده نیز مهره ای مفید خواهد بود.

 

آلمان همیشه آلمان بوده و این خود گویای همه چیز است. من فکر می کنم ممکن است آلمان در همان مرحله گروهی حذف شود و این اتفاق شدنی است. اما من فکر می کنم اگر آنها مرحله گروهی را پشت سر بگذارند، می توانند به هر دستاوردی برسند."

دیدگاه‌ها