کد خبر : 1760075 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:11 | 13.5K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی و شلیک های سرنوشت ساز

تیم ملی امشب با چند تغییر در برابر تیم میزبان یعنی بحرین به میدان می رود. این مورد اشاره اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از بازی با هنگ کنگ هم بود.

کاپیتان تیم ملی و شلیک های سرنوشت ساز 

به گزارش "ورزش سه"، حسن تغییرات این خواهد بود که تیم ملی باتجربه تری را در برابر بحرین خواهیم دید و از سویی تیم ملی در فاز تهاجمی قوی تر خواهد شد. یکی از این تغییرات بازی احسان حاج صفی در پست هافبک دفاعی خواهد بود. 

 

با بازی احسان حاج صفی در ترکیب تیم ملی بدون شک ضربات ایستگاهی تیم ملی نظم بیشتری خواهد گرفت و آنوقت است که سردار آزمون و مهدی طارمی می توانند روی این ضربات دروازه تیم بحرین را نشانه گیرند. این به کنار؛ شلیک های از راه دور احسان حاج صفی می تواند منجر به گل یا گل های طلایی برای تیم ملی شود. بحرین نه به اندازه هنگ کنگ اما بدون شک زمانی که ایران صاحب توپ است و رو به حمله می شود پشت توپ پرتعداد خواهد بود و اینجاست که شوت های از راه دور کاپیتان تیم ملی می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. شوت هایی که این فصل در ترکیب سپاهان هم از احسان دیدیم. هر قدر هم حریف روی مهار این توپ ها برنامه ریزی کرده باشد راهی برای خلاصی ازاین شوت ها وجود ندارد به این دلیل که ناگهانی و با سرعت بالا زده می شود و برتری تیم حریف در خط دفاعی را از بین می برد. 

 

با ترکیب احسان در کنار احمد نورالهی یا سعید عزت الهی بدون شک در بازی امشب مهدی طارمی و سردار آزمون صاحب پاس های بهتری درعمق خط دفاعی حریف خواهند شد چرا که کاپیتان در عمق پاس های خوبی طراحی می کند و در مجموع بازیکنی است که رو به جلو فوتبال می کند و جدا از پاس های خوبی که در حمله می دهد شم گلزنی بالایی دارد و این به سود تیم ملی در بازی امشب است که برد می خواهد. 

 

به نظر می رسد تغییرات در ترکیب تیم ملی به همین یک بازیکن ختم نمی شود و امشب با تیم تهاجمی تر و البته باتجربه تری در برابر بحرین به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها