کد خبر : 1760076 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:14 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

تاکتیک اسکوچیچ برای شکست بحرین؛ آرامش و آرامش

تیم ملی امشب در شرایطی به مصاف بحرین می رود که ممکن است حریف از هر حربه ای برای پیروزی در این دیدار استفاده کند. حریفی که معرف فوتبال بحرینی در منطقه آسیا بوده است.

تاکتیک اسکوچیچ برای شکست بحرین؛ آرامش و آرامش 

به گزارش "ورزش سه"، روزگاری هر تیمی در فوتبال وقت کشی می کرد به فوتبال بحرینی تشبیه می شد. به هر صورت از تیمی که با لابی قوی میزبانی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفت و بازی های ایران را به یک استادیوم قدیمی با زمین نامناسب برد و بازی ها را در ساعت های گرم برگزار می کند هر کاری بر می آید. به خصوص که آن کارها منجر به پیروزی دوباره در برابر ایران و در نهایت صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی 2022 شود. 

 

اما به نظر نمی رسد این حربه ها و تکرار آن در بازی امشب که دور از ذهن نیست، نگرانی ای برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه داشته باشد. به این دلیل که اسکوچیچ مربی آرام و خونسردی است و این حس را به بازیکنان تیم ملی هم منتقل کرده است. آرامش و حفظ آرامش در همه دقایق بازی؛ از دقیقه یک تا دقیقه نود نه بلکه تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمیده، جنگ باید ادامه داشته باشد. این مورد تاکید اسکوچیچ در تمرینات روزهای اخیر بوده و بارها و بارها به ملی پوشان یاد آوری شده. نکته ای که در القای آن کریم باقری هم به سرمربی تیم ملی کمک کرد. 

 

1609378

 

در بازی امشب ایران می خواهد بدون توجه به حاشیه ها فوتبال خود را بازی کند و اگر هم درگیری ایجاد شد وارد درگیری نشود و قضاوت داخل زمین را به داور بازی محول کند. این بهترین ایده و تاکتیک است و آنوقت است که تیم ملی به سبب فوتبال بهتری که به نسبت میزبان ارایه خواهد داد، می تواند یک برد شیرین و دلچسب را تجربه کند. اما ورود به بازی هایی که شاید بحرینی ها پیاده کنند می تواند تمرکز را از تیم ملی بگیرد و حتی منجر به اتفاقاتی شود که نتیجه بازی را به سود بحرین رقم بزند.

دیدگاه‌ها