کد خبر : 1760078 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:16 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از خراب کردن پنالتی؛

خشم ساوت‌گیت از کاپیتان؛ دیگر تکرار نخواهد شد

جوردن هندرسون، کاپیتان دوم انگلیس، در بازی دوستانه برابر رومانی پس از اینکه با اصرار بر زدن پنالتی نتوانست توپ را گل کند، اکنون باید با خشم گرت ساوت‌گیت، سرمربی سه شیرها، رو به رو شود.

خشم ساوت‌گیت از کاپیتان؛ دیگر تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت گیت پس از پیروزی انگلیس برابر رومانی، در یک بازی دوستانه در راه آماده‌سازی برای رقابت های یورو، که به لطف تک گل کاپیتان مارکوس راشفورد به دست آمد، به جوردن هندرسون، کاپیتان دوم این تیم، اخطار داده است که دیگر تکرار چنین مضحکه ای را بر سر زدن ضربه پنالتی تحمل نخواهد کرد.

 

1609379

 

راشفورد که برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به بازو داشت توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی انگلیس را جلو بیندازد اما ضربه پنالتی دوم را هندرسون خراب کرد.

ساوت گیت پس از بازی فاش کرده است که هندرسون اصلا قرار نبوده ضربه پنالتی بزند. پس از تعویض راشفورد و جیمز وارد-پروس، دومینیک کالورت-لوین نفر بعدی در لیست پنالتی‌زنان انگلیس بود، اما هندرسون، که تاکنون برای انگلیس گلزنی نکرده، توپ را از او گرفت.

 

1609382

 

ساوت‌گیت پس از مسابقه گفت: "من نمی توانم اوضاع پنالتی را توضیح دهم، مارکوس و جیمز در ابتدا دو گزینه معرفی شده برای پنالتی زدن بودند و هر دو از زمین بازی خارج شدند. با توجه به اوضاع انتظار داشتم که دومینیک ضربه پنالتی را بزند. اما در آن لحظه هندرسون در زمین کاپیتان بود و کسی بود که تصمیم گرفت.

اگر من جای دومینیک بودم، به عنوان مهاجم نوک، به این آسانی تصمیم هندرسون را نمی پذیرفتم. ما در تمرین ضربات پنالتی بسیار سخت‌کوش بوده ایم. اصلا انتظار نداشتم چنین اتفاقی بیافتد. اصلا انتظار ندارم که این اتفاق دوباره تکرار شود. دفعه بعد از لیست استفاده خواهیم کرد."

 

1609383

 

این نخستین بار بود که هندرسون پس از مسابقه لیورپول مقابل اورتون در 20 فوریه و پس از جراحی کشاله ران، بازی می کرد. او در بین دو نیمه برای انگلیس به میدان رفت و پس از تعویض مارکوس راشفورد، کاپیتان تیم شد.

دیدگاه‌ها