کد خبر : 1760087 | 17 خرداد 1400 ساعت 09:47 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

شکست بحرین و پایان خستگی در منامه (عکس)

تیم ملی روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته است. به خصوص در منامه که اینروزها آب و هوای گرم و شرجی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی در استادیوم قدیمی با کیفیت بد زمین المحرق. اگر قرار به بازی در چنین زمین هایی بود بدون شک ایران می توانست میزبان بهتری برای بازی های گروه c باشد. تصور کنید ایران بازی های خود را در استادیوم آزادی برگزار می کرد و بازی های حریفان را به طور مثال به استادیوم نقش جهان اصفهان می برد؛ بگذریم. از زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده بارها و بارها اردوی تیم ملی و هم چنین بازی های تیم ملی به بهانه ویروس کرونا به تاخیر افتاد و در این بین سرمربی تیم ملی سعی کرد با برگزاری اردوها و بازی های دوستانه تیم ملی را در شرایط ایده آل نگه دارد و این کار سختی بود به این خاطر که کرونا نظم همه چیز را بهم ریخته بود و در ابتدا تا ماه ها زمان برگزاری بازی ها نامشخص بود. 

 

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و برگزاری بازی ها در بحرین که با اعتراضات ایران همراه بود چالش ها را بیشتر کرد و حالا هم برگزاری بازی های ایران در استادیوم المحرق و در ساعت 7 جز بازی با بحرین آخرین اتفاقات بد علیه ملی پوشان ایرانی بود که شاید آنها را کلافه و خسته کرده باشد. اما همه این خستگی ها با نمایش خوبی که امشب تیم ملی در برابر بحرین خواهد داشت و یک برد خوب از بین خواهد رفت و آنوقت است که تیم ملی با عبور ازاین گروه رویای صعود به جام جهانی 2022 را در ذهن قوی تر خواهد کرد. بعد از عبور از گروه های مقدماتی به خوبی می دانیم که نهاد تصمیم گیرنده برای فوتبال فیفا است نه کنفدراسیون فوتبال آسیا و آنوقت قرار به بازی در استادیوم های زیبای شهر دوحه است و نه المحرق. تا آن زمان باید آب و هوای گرم و کلافه کننده شهر منامه و هم چنین تصمیمات عجیب و غریب کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم میزبان را به جان بخریم. و حتی تصمیماتی که گاها توهین است و تمرکز ملی پوشان را بهم می ریزد. همانند اتفاقی که در بازی دور رفت رخ داد و به هنگام نواختن سرود ایران در استادیوم سر و صدا کردند.

 

برد بحرین به قولی همه این خستگی ها و کلافگی را با خود شست و خواهد برد. فقط یک بازی خوب و یک برد خوب و حتی پر گل می تواند پاسخ خوبی به همه کارشکنی ها در ماه های اخیر علیه فوتبال ایران باشد.

 

1609402

دیدگاه‌ها