کد خبر : 1760096 | 17 خرداد 1400 ساعت 10:11 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

حلقه‌های بهم پیوسته؛ تیمی که ماندگار می‌شود (عکس)

کافی است به گذشته رجوع کنیم؛ فوتبال ایران بارها و بارها از شرایط سخت عبور کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در جام جهانی 2014 و در دور مقدماتی تیم ملی در استادیوم آزادی تهران به ازبک ها باخت و شرایط به گونه ای شد که در بازی های باقی مانده باید همه حریفان خود را شکست می داد تا به جام جهانی صعود می کردو این چنین هم شد. تیم ملی همه بازی ها خود را برد و به عنوان تیم نخست گروه A به جام جهانی صعود کرد. حتما به یاد دارید که سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفته بود از ازبکستان به اندازه ایران بدم نمی آید و نتیجه آن شد که تیم ملی در خاک کره جنوبی با گل گوچی یک بر صفر پیروز شد و به جام جهانی صعود کرد ودر روزهایی که جام جهانی برگزار می شد او در خانه نشسته بود چون از سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی برکنار شده بود. 

 

آن تیم به خاطر عبور از شرایط سخت ماندگار شد و به نظر می رسد تیم اسکوچیچ هم این چنین شود. این به خاطر اتحادی است که در اردوی تیم ملی وجود  دارد. بدون شک بحرین قوی تر از کره جنوبی نیست که هراس به دل بیاندازد؛ هر چند در آن برهه از زمان تیم ملی از بازی با کره جنوبی هراسی به دل راه نداده بود ودر خانه حریف برای بردن بازی کرد و برد. اتحاد و همدلی از هر تاکتیکی برای عبور از شرایط سخت قوی تر است و خوب می دانیم تیم ملی با اولین بردی که در خانه تیم بحرین به دست خواهد آورد برای همیشه تاریخ ساز خواهد شد. 

 

این مورد اشاره لژیونرهای تیم ملی حتی در بازی های دوستانه بوده؛ اسکوچیچ همدلی و اشتیاق پیروزی درتیم ملی ایجاد کرده و این مصاحبه ها نشان می دهد شور و نشاط خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد و همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می کند. 4 بازی و 4 برد در برابر حریفان. چرا که نه. تیمی که اسکوچیچ ساخته شایسته این عناوین و صعود به دور بعدی بازی ها و در نهایت جام جهانی است. با این حلقه های بهم پیوسته بدون شک هیچ حریفی جلودار ایران نخواهد بود از جمله بحرین.

 

1609413

دیدگاه‌ها