کد خبر : 1760101 | 17 خرداد 1400 ساعت 10:23 | 41.2K بازدید | 5 دیدگاه

نریمان جهان: نه اشتباه نکنید؛ تراکتور مشکل گلزنی ندارد 

آمار گلزنی‌ام مقابل استقلال و پرسپولیس خیره‌کننده است

سامان نریمان جهان که سابقه گلزنی به استقلال و پرسپولیس از وسط زمین را دارد علاقه مند به تکرار این موضوع در سوپر جام است.

آمار گلزنی‌ام مقابل استقلال و پرسپولیس خیره‌کننده است  

 به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان در مورد شرایط تراکتور به خبرنگار ما گفت: ما تعطیلات پنج، شش روزه داشتیم و از دیروز تمریناتمان شروع شد. انشاالله بتوانیم خیلی خوب در ۱۵ روزی که تا سوپرجام باقی مانده خودمان را آماده کنیم تا در این بازی پرقدرت ظاهر شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

او در مورد دیدار با پرسپولیس در سوپرجام ادامه داد: ۲ تاریخ قبل از این برای برگزاری سوپرجام اعلام کردند که انجام نشد ولی گویا ۳۰ خرداد قطعی شده است. همیشه بازی های بین تراکتور و پرسپولیس جذاب و تماشاگر پسند بوده و قطعاً هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند تا سوپرجام را ببرند. انشاالله بتوانیم بهترین بازی فصل  را انجام بدهیم و برای تراکتور و تماشاگران خوبش جام بیاوریم. 

 

هافبک تراکتور که  به دلیل گلزنی به استقلال و پرسپولیس در سال‌های پیش همیشه محبوب هواداران این تیم بوده است در پاسخ به این سوال که آیا این امر را تکرار می‌کند یا خیر عنوان کرد: قبلا که در تراکتور بودم هواداران همیشه به من لطف داشتند و من هم سعی می کردم بازی های خیلی خوبی انجام دهم. یکی از بهترین نمونه‌های آن بازی‌ها دیدار با استقلال و پرسپولیس در آزادی بود که من موفق شدم در دو بازی چهار گل بزنم و سه پاس گل بدهم. واقعا آمار خیره کننده ای بود. خدا را شاکرم که در آن زمان توانستم دل هواداران را شاد کنم و این بازیها در خاطرشان بماند و آنها خیلی به من لطف دارند و در بازی سوپرجام تلاش من این است بتوانم با یک بازی خوب و زدن گل و دادن پاس گل دوباره آنها را شاد کنم البته مهم نتیجه‌گیری تیم است و در کنارش سعی می‌کنم از موقعیت‌هایم استفاده کنم. در دو، سه بازی گذشته به دلیل شرایط تیمی و رفتن هافبک وسط مان در پست هافبک دفاعی بازی کردم. انشاالله بتوانم در این دیدار هم یک نمایش با کیفیت خوب از خودم نشان دهم.

 

1606614

 

نریمان جهان در مورد اینکه چرا با وجود بازگشت خودش و پیمان بابایی و بازیکنانی که از قبل در تراکتور حضور  داشتند این تیم هنوز مشکل گلزنی دارد گفت: ما مشکل گلزنی نداریم چرا این حرف را می‌زنم؟ برای این‌که هر بازی که شما نگاه کرده باشید ما گل زدیم. برای مثال در بازی های اخیر ما در مقابل صنعت نفت آبادان، پیکان، فولاد و ماشین سازی گلزنی کرده ایم. وقتی یک تیم مشکل گلزنی داشته باشد مگر می‌شود که هر بازی گل بزند؟ ما اصلا مشکل گلزنی نداریم و هر بازی که جلوتر می‌رویم هماهنگی ما بیشتر می‌شود. چند بازی را به خاطر اشتباهات فردی از دست دادیم و گرنه الان سوم جدول بودیم. بازی با صنعت نفت آبادان خیلی بیخودی پنالتی دادیم، بازی با پیکان گل الکی خوردیم و  به خاطر تاکتیک تیم های  حریف نباختیم. در بازی با فولاد مدافع ما توپ را لو داد و همان توپ در هجده قدم آمد و تبدیل به گل شد. همه گل های ما روی اشتباه فردی دریافت می شود وگرنه ما در دفاع و حمله قوی هستیم و هر بازی گل می زنیم. پس این موضوع نشان‌دهنده این است که ما در خط حمله هم زهردار هستیم که هر بازی گل می زنیم. به نظر من تیم ما هر روز بهتر می شود و سال آینده تیم خیلی قدرتمندی خواهیم بود.

 

وی که بعد از چند سال دوری از تراکتور با پیراهن این تیم در دیدار با ماشین سازی به نوعی به تیم سابقش گل زد در این خصوص نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی خوشحال بودم که بعد از چند وقت اولین گلم را دوباره برای تراکتور به ثمر رساندم ولی از این بابت ناراحت بودم که ماشین سازی در حال سقوط بود و این گل من شاید به سقوط ماشین سازی کمک کند. بالاخره من برای این تیم خیلی بازی کردم و بازیکن سابقش بودم. خیلی سخت است که ماشین سازی در لیگ بماند و باید واقع‌بینانه به مسائل نگاه کرد ولی انشالله که آنها بتوانند از این شرایط خارج شوند ولی از اینکه برای تیم محبوبم دوباره گل زدم خوشحالم.


وینگر سرخپوشان تبریز در خصوص اینکه تراکتور می تواند امسال سهمیه کسب کند یا خیر گفت: چرا نتوانیم سهمیه بگیریم؟ ما با تیمی که می خواهد  سهمیه بگیرد ۳,۴ امتیاز فاصله داریم و بازی رو در رو هم داریم. به نظر من با تمرکز بیشتر می توانیم امتیاز جمع کنیم ولی کار خیلی سخت است.

دیدگاه‌ها