کد خبر : 1760103 | 17 خرداد 1400 ساعت 10:30 | 139.1K بازدید | 16 دیدگاه

مصدومیت بدموقع گلادیاتور و خروج از اردوی تیم ملی

کمال کامیابی نیا مجبور به ترک منامه شد

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی از جمع ملی‌پوشان جدا شد و امروز به تهران بازخواهد گشت.

کمال کامیابی نیا مجبور به ترک منامه شد

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که جز نفرات دراگان اسکوچیچ برای حضور در انتخابی جام جهانی در بحرین بود، به دلیل مصدومیت و برای انجام مراحل درمان منامه را ترک خواهد کرد و به تهران بازخواهد گشت.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل در چند دیدار با حضور در پست مدافع میانی نیز توانسته بود نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و به واسطه این عملکرد نظر دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرد تا در لیست ملی‌پوشان در انتخابی جام جهانی حاضر شود، اکنون با بدشانسی بزرگی مواجه شد تا مجبور به ترک منامه شود.

 

کامیابی نیا که پیش از دیدار برابر ذوب آهن با مصدومیت مواجه شده بود، با حضور در تمرینات تیم ملی این آسیب دیدگی تشدید شد تا در نهایت علیرغم اعزام به منامه نتواند شانس همراهی تیم ملی را کسب کند. او که در دیدار برابر هنگ کنگ از لیست اصلی تیم ملی خط خورده بود و از سکوها شاهد پیروزی هم‌تیمی‌هایش بود، اکنون با تشدید مصدومیت و برای انجام مداوا اردوی تیم ملی را ترک خواهد کرد و به تهران بازخواهد گشت.

 

هافبک دفاعی سرخپوشان که در تیم ملی احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی و احسان حاج صفی را رقیب خود می‌دید و شاید شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی برای خود قائل نبود، در نهایت با این بدشانسی بزرگ ناچار به ترک منامه خواهد شد تا با بازگشت به تهران و انجام مراحل درمانی، آماده ادامه مسابقات باشگاهی و شاید شانس دوباره همراهی تیم ملی در مراحل بعدی این رقابت‌ها که شهریورماه خواهد بود، شود.

 

تیم ملی ایران بعد از برتری مقابل هنگ کنگ، امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برابر بحرین که میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفته، قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها