کد خبر : 1760131 | 17 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

فخری: ۵ آزمایشگاه از کاروان تست کرونا می‌گیرند

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: با پنج آزمایشگاه صحبت کرده ایم که از کاروان ایران تست کرونا بگیرند.

فخری: ۵ آزمایشگاه از کاروان تست کرونا می‌گیرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پیمان فخری در نشست خبری با رسانه ها در مورد برنامه های کاروان برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: به لحاظ حقوق بشری کمیته بین المللی المپیک واکسیناسیون را اجباری نکرد اما کشورها را ترغیب می کند که واکسن بزنند. از آنجا که ۷۲ ساعت قبل از حرکت ورزشکاران باید تست کرونا بدهند با پنج آزمایشگاه صحبت شده که تست کاروان گرفته شود.


او ادامه داد: کاروان در ۱۲ گروه از ۲۱ تیر تا هشت مرداد به المپیک می رود که آخرین گروه کشتی آزاد است و چهار مرداد نیز در ۱۳ گروه کاروان به ایران بر می گردد.

او در مورد شکسته شدن رکورد کسب سهمیه المپیک گفت: رکورد کسب سهمیه و تعداد رشته‌ها قطعا شکسته خواهد شد اما درباره رکورد بانوان سخت است صحبت کنیم. ما در دوومیدانی و کاراته شانس حضور بانوان را خواهیم داشت. اگر در پاریس سهمیه ای کسب شود، در این صورت تعداد بانوان هم اضافه خواهد شد.

 

فخری در مورد اینکه چرا پیش بینی مدال انجام نمی شود و به نظر می رسد ورزشکار شاخص در کاروان نداریم، تصریح کرد: ارزیابی که از مدال آوری داریم  اما سابقه نداشته قبل از بازی ها اعلام کنند که چه تعداد مدال کسب می شود اما مطمئنا ارزیابی اولیه داشته ایم. ورزشکاران شاخص خوبی در این دوره داریم. سه ورزشکار کاراته ما رنکینگ یک جهان را دارند. ورزشکارانی داریم که شاید شما برآورد مدال از آنها نداشته باشید اما ما داریم و مطئنم شگفتی ساز می شوند.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی در مورد آخرین وضعیت احسان حدادی تصریح کرد:  کمر او آسیب دیده و قرار است کمیسیون پزشکی تشکیل شود. حدادی درد شدیدی دارد اما تمرینات خود را پیگیری می‌کند و منتظریم که برگردد.

 

دیدگاه‌ها