کد خبر : 1760135 | 17 خرداد 1400 ساعت 13:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفت بازی پیش روی مهاجم خبرساز گل‌گهر(عکس)

رضا شکاری فرصت مناسبی برای اثبات توانایی های خود پس از مدت ها درگیری با پرونده های انضباطی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شکاری در میانه های نیم فصل دوم لیگ بیستم و پس از پایان مشکلاتی که برای ثبت قرارداد رسمی با گل گهر داشت، درنهایت به صورت رسمی به عضویت این تیم درآمد و در مصاف با شهرخودرو از دقیقه 63 با صلاحدید امیرقلعه نویی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد؛ دیداری که البته در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان در مشهد خاتمه پیدا کرد.


شکاری یکی از استعدادهای فوتبال ایران طی سال های اخیر بوده که البته به همان میزانی که در مورد استعداد او صحبت شده، از او خیلی چیزی در زمین فوتبال ندیده ایم و در حالی به گل گهر پا گذاشته که در تیم های قبلی اش بیشتر درگیر مشکلات حاشیه ای مربوط به ثبت قراردادش بوده است. او حتی یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس بود ولی به دلیل ترس مدیران این باشگاه از ثبت قرارداد رسمی و احتمال محرومیت، از خرید او اجتناب کردند و او چند ماهی را هم به همین دلیل و به خاطر اختلافاتی که با مدیران تراکتور داشت از دست داد.


شکاری در ذوب آهن چهره شد ولی تا آمد بازیکنی تاثیرگذار شود، بحث انتقال او به روسیه پیش آمد و در بازگشت به فوتبال ایران نیز پس از مدتی با تراکتوری ها به مشکل خورد. این بازیکن حالا هفت بازی بسیار مهم را در مسیر حرفه ای خود پیش رو دارد و در تیمی بازی می کند که برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند؛ بی شک درخشش این مهاجم جوان که توانایی بالایی در محوطه جریمه دارد، می تواند هم خبر خوشی برای امیرقلعه نویی و هواداران گل گهر باشد و هم فوتبال ایران که یکی از بازیکن های شاخص رده پایه خود را پس از چندین سال فاصله گرفتن از اوج، دوباره در سطح بالا خواهد دید.

 

1609479

دیدگاه‌ها