کد خبر : 1760136 | 17 خرداد 1400 ساعت 13:28 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

به هر حال در بازی با پیکان تخلف صورت گرفته؛

گرامی: با این فوتبال باید رتبه سایپا تک رقمی باشد

بازیکن سایپا می گوید به این وقفه لیگ برای هماهنگی بیشتر نیاز داشتند تا فراز کمالوند بتواند تاکتیکش را در این تیم جا بیندازد.

گرامی: با این فوتبال باید رتبه سایپا تک رقمی باشد

فریبرز گرامی در مورد پرونده سه امتیاز دیدار با پیکان که هنوز بسته نشده به خبرنگار ورزش سه گفت: در جدول این سه امتیاز را به ما دادند ولی قرار بوده کمیته استیناف رای بدهد که هنوز نتیجه نهایی آن اعلام نشده است. امیدوارم این سه امتیاز برای سایپا بماند چون به هر حال  تخلفی صورت گرفته، ولی ما مطیع قانون هستیم.


او در مورد سه امتیاز دیدار با پیکان و کسب پیروزی مقابل فولاد و بهتر شدن اوضاع سایپا در جدول ادامه داد: اوضاع ما در جدول از نظر امتیازی خوب است، ولی جایگاهمان این جای جدول نیست. با فوتبالی که ما ارائه می دهیم باید رتبه مان تک رقمی و در بالای جدول باشد. اگر در بازی با فولاد مشاهده کرده باشید متوجه می شوید که بچه ها خیلی خوب کار کردند و فکر می‌کنم کمترین موقعیت را به فولاد که تیمی  بسیار کامل است دادیم؛ در آسیا هم شما مشاهده کردید که چه بازی هایی انجام دادند ولی توانستیم سه امتیاز را بگیریم.


هافبک ۲۸ ساله نارنجی پوشان تهران در مورد وقفه لیگ عنوان کرد: این تعطیلات ۲۰ روزه خیلی به ما کمک می کند. ما به دلیل تغییر در کادرفنی نیاز به زمان داشتیم تا سرمربی جدید بتواند نکات فنی خودش را به ما ارائه  بدهد و این تعطیلی کمک می کند تا بتوانیم از نظر بدنی و هم تاکتیکی شرایط مان را بهتر کنیم. تیم ما از این تعطیلی ناراحت نیست چون به آن نیاز داشتیم. مربی جدید باید زمانی داشته باشد که بتواند تاکتیک هایش را در تیم پیاده کند. به نظر من سبک فراز کمالوند با ابراهیم صادقی متفاوت است.


گرامی در مورد کارکردن زیر نظر کمالوند گفت: سابقه کار کردن با  آقای کمالوند در  پارس جنوبی جم را داشتم. او در کارش بسیار دلسوز و سخت گیر است. از زمانی هم که هدایت تیم ما را برعهده گرفته خوب نتیجه گرفته، در دیدار با ماشین سازی حق ما پیروزی بود اگر بخواهیم سه امتیاز بازی با پیکان را حساب کنیم هفت امتیاز در سه دیدار اخیر گرفته ایم. هر چند که سه امتیاز در جریان بازی با پیکان نگرفتیم ولی من فکر می‌کنم شاهکار آقای کمالوند بازی با فولاد بود؛ چون محسن بیاتی نیا و کمالوند روی نیمکت حضور نداشتند ولی توانستیم سه امتیاز را بگیریم. کمالوند  سابقه بسیار خوبی در مربیگری در لیگ برتر دارد و فکر می‌کنم در این شرایط می‌تواند به ما کمک کند.


بازیکن سایپا در مورد شرایط فردی خودش و پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سخت گفت: من یک مصدومیت ۲ ماهه را پشت سر گذاشتم. الان از نظر جسمانی شرایطم خوب است و مصدومیتم  برطرف شده است. این وقفه علاوه بر اینکه برای تیم مفید بوده برای خودم بسیار خوب است تا بتوانم بدنم را آماده کنم و در هفت بازی پیش رو به تیمم کمک کنم. این روزها با تیم تمرین می‌کنم و مشکل خاصی وجود ندارد.


 گرامی در پایان در مورد اینکه سایپا چون در اکثر این سالها بازیکنانی را به تیم‌های بزرگ و تیم ملی معرفی کرده و یا اینکه لژیونر شده اند و انتظار از این تیم زیاد است در این خصوص افزود: سایپا باشگاهی است که از چند سال قبل استراتژی اش همین بوده؛ چه زمانی که آقای دایی بوده و یا مربیان دیگر. ولی استارت اصلی اش از زمان آقای صادقی زده شد و فکر کنم شاکله اصلی تیم از ۱۸ نفر ۱۱,۱۲ بازیکن زیر ۲۳ سال و جوان خوب معرفی کردند. امسال هم بالای ۵,۶ بازیکن داشتیم که زیر ۲۳ سال بودند و در ترکیب اصلی قرار داشتند. امیدوارم بتوانند راه درست را پیش ببرند و همانند بازیکنانی که به تیم‌های بزرگ رفتند این کار را انجام دهند و به سطح اول فوتبال ایران و جهان برسند.

دیدگاه‌ها