کد خبر : 1760149 | 17 خرداد 1400 ساعت 14:18 | 41.9K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست مدیران از مجیدی

جلسه سرمربی شاکی استقلال با هیات مدیره باشگاه

سرمربی استقلال طی روزهای آینده جلسه ای را با اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار می‌کند.

جلسه سرمربی شاکی استقلال با هیات مدیره باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات باشگاه استقلال طی روزهای گذشته حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده و روز گذشته کار به جایی رسید که فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها در مصاحبه ای مفصل به بیان مشکلات پرداخت.


مجیدی در این مصاحبه نارضایتی شدید خودش را از شرایط موجود بیان کرد و هواداران را از شرایط تیمش آگاه کرد. او به بیان مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه پرداخت و اعلام کرد تا زمانی که مطالبات بازیکنان پرداخت نشود، حاضر نیست برای فصل آینده برنامه ریزی انجام بدهد.


از این رو اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال قصد دارند از فرهاد مجیدی دعوت کنند تا در جلسه آنها حضور یابد. هیات مدیره باشگاه که استعفایشان با مخالفت وزیر ورزش مواجه شد، از مجیدی خواسته اند طی روزهای آینده به جلسه برود تا درباره مشکلات موجود بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.


این در حالی است که با وجود تاکید معاون وزیر ورزش بر ابقای احمد مددی در سمت مدیرعاملی اما همچنان زمزمه‌هایی درباره برکناری او از سمتش توسط هیات مدیره شنیده می‌شود. در چنین شرایطی حالا باید دید طی روزهای آینده در جلسه ای که مجیدی با هیات مدیره برگزار می‌کند،‌چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها