کد خبر : 1760158 | 17 خرداد 1400 ساعت 14:45 | 44.8K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره هلندی چطور به پاریس نزدیک شد؟

واینالدوم به 2 دلیل پیشنهاد بارسا را رد کرد

به نظر می رسد شکست بارسلونا از پی اس جی در راه جذب جورجینیو واینالدوم را باید پذیرفت.

واینالدوم به 2 دلیل پیشنهاد بارسا را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از چند ماه پیش مشخص شده بود که جورجینیو واینالدوم آخرین فصل حضور خود در لیورپول را پشت سر می گذارد و قرار است در نقل و انتقالات تابستانی به شکل آزاد راهی یک باشگاه دیگر شود.

 

 

1604166

 

 

از طرفی به نظر می رسید اصلی ترین گزینه پیش روی هافبک هلندی حضور در بارسلونا باشد. رونالد کومان از سال گذشته به دنبال جذب واینالدوم بود اما این اتفاق میسر نشد. با این وجود گفته شد که این بازیکن بالاخره در این تابستان راهی نوکمپ خواهد شد.

دو روز پیش اما به یکباره ستاره هلندی تغییر مسیر داد و اکنون گفته می شود با پی اس جی به توافق نهایی رسیده و از دسترس بارسا خارج شده است.

بارسلونا سه دور با ایجنت او مذاکراتی مثبت داشت و حتی قرار تست پزشکی نیز گذاشته شده بود ولی باشگاه کاتالان رقابت برای جذب واینالدوم را به پی اس جی باخت.

 

 

1594966

 

 

اکیپ درمورد دلیل رد پیشنهاد بارسا از سوی ستاره هلندی و پاسخ مثبت او به پی اس جی نوشته است که از سوی باشگاه پاریسی به واینالدوم تضمین داده اند که در ترکیب ثابت و کنار مارکو وراتی بازی خواهد کرد و دستمزد او نیز بیشتر از دستمزد پیشنهادی بارسلوناست(بر خلاف شایعات، 2 برابر نیست). واینالدوم می داند که در 30 سالگی این آخرین فرصت او برای بستن قراردادی مطلوب است و ترجیح داد آن را از دست ندهد.

بارسا به واینالدوم پیشنهاد دستمزد 5.5 میلیون یورویی داده بود ولی در پی اس جی رقمی به مراتب بالاتر دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها