کد خبر : 1760189 | 17 خرداد 1400 ساعت 18:04 | 62.2K بازدید | 2 دیدگاه

پس از شکست در راه جذب واینالدوم

2 گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط میانی

بارسا که دیگر از جذب ستاره هلندی لیورپول ناامید شده، به دنبال دو گزینه دیگر برای تقویت خط میانی خود است.

2 گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط میانی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بسیار خوشبین بود که پس از سه دور مذاکره با جورجینیو واینالدوم بتواند این هافبک هلندی مورد تقاضای رونالد کومان را جذب کند اما به نظر می رسد او راهی پی اس جی خواهد شد.

بارسلونا نیز تصمیم گرفته تا دستمزد پیشنهادی خود را بالاتر نبرد و در واقع تسلیم نبرد با باشگاه پاریسی شد.

با از دست دادن احتمالی واینالدوم، بارسلونا حالا روی دو هافبک دیگر تمرکز خواهد کرد.

 

 

1609505

 

 

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، فابیان روئیز هافبک اندلوسی باشگاه ناپولی و لورنزو پلگیرینی هافبک ایتالیایی آاس رم مدنظر بارسا قرار دارند.

 

روئیز 25 ساله گزینه شماره یک بارسلوناست. او زمانی برای بتیس بازی می کرد و مورد تقاضای بارسا و رئال نیز قرار داشت ولی این ناپولی بود که توانست او را به خدمت بگیرد. در واقع سال 2017 بارسا چیزی تا جذب او فاصله نداشت ولی با آمدن کیکه ستین به بتیس، روئیز هم ماندنی شد و یک سال بعد با 30 میلیون یورو به ناپولی پیوست.

با از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای ناپولی در فصل گذشته، او اکنون قصد جدایی دارد و باشگاه ایتالیایی حاضر است او را با 50 میلیون یورو واگذار کند. روئیز در حال حاضر بازیکن ثابت تیم ملی اسپانیاست.

 

 

1598642

 

 

پلگرینی ستاره ملی پوش رم نیز دیگر گزینه بارسلوناست و گفته می شود سخت مورد توجه لیورپول هم قرار دارد. او تنها یک سال دیگر با رمی ها قرارداد دارد و باید دید در نهایت تصمیم او چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها