کد خبر : 1760201 | 17 خرداد 1400 ساعت 18:50 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو دروازه بان اول یونایتد را انتخاب کرد!

ژوزه مورینیو مدعی شد دین هندرسون آماده است تا جانشین داوید دی خیا به عنوان دروازه بان شماره یک منچستریونایتد شود.

مورینیو دروازه بان اول یونایتد را انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون در تابستان سال گذشته و پس از سپری کردن دو سال موفقیت آمیز بودن قرضی در شفیلد یونایتد، به اولدترافورد بازگشت و در این فصل نیز به تناوب و به خصوص در مقاطع پایانی فصل توسط اوله گونار سولسشر در ترکیب اصلی منچستریونایتد هم قرار گرفت. ژوزه مورینیو، سرمربی سابق شیاطین سرخ معتقد است دین هندرسون توانایی تبدیل شدن به یک دروازه بان کلاس جهانی و ثابت منچستریونایتد را در خود دارد.

 

1560160

 

ژوزه مورینیو به نشریه تایمز گفت: "من فکر می کنم داوید دخیا و دین هندرسون هر دو دروازه بان های خوبی هستند. البته من تصور نمی کنم آنها دروازه بان های فوق العاده ای باشند یا دین هندرسون هنوز یک پدیده نیست. اما وقتی می گویم هنوز نه، یعنی معتقدم او در آینده تبدیل به سنگربان بزرگی خواهد شد.

 

من وقتی هندرسون نوجوان بود، با او در منچستریونایتد آشنا شدم و همیشه به یاد دارم که او از من خواسته بود به طور قرضی راهی تیم دیگری شود. هندرسون در آن مقطع مدعی شد می خواهد در هنگام بازگشت دروازه بان اول یونایتد لقب گیرد. هندرسون وقتی از این هدف خود به من گفت که چهارمین گزینه دروازه یونایتد بود. او نوجوانی با اعتماد به نفسی فوق العاده بوده و فکر می کنم آماده حضور در ترکیب اصلی یونایتد است."

دیدگاه‌ها