کد خبر : 1760209 | 17 خرداد 1400 ساعت 19:39 | 198.3K بازدید | 52 دیدگاه

بازگشت میلاد محمدی و حاج صفی

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل بحرین

با تصمیم دراگان اسکوچیچ، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار حساس امشب مقابل بحرین اعلام شد.

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل بحرین

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 21 امشب در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم ملی بحرین به مصاف هم می روند که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات ایران، ترکیب یازده نفره خود را اعلام کرد.


ترکیب اعلامی همان چیزی است که تقریبا قابل حدس بود. حاج صفی و محمدی که در بازی قبل مقابل هنگ کنگ به استراحت پرداخته بودند، در این بازی از ابتدا به میدان رفته اند. سایر پست های تیم ملی نیز بدون تغییر مانده ضمن اینکه وحید امیری یک خط جلو رفته است. ضمن اینکه سعید عزت اللهی این بازی حساس را از روی نیمکت دنبال می کند.

 

* بازهم بیرانوند گزینه اول اسکوچیچ


علیرضا بیرانوند همچون سایر بازی های رسمی تیم ملی در سالیان اخیر، گزینه نخست و قابل اعتماد سرمربیان تیم ملی بوده است. سنگربان آنتورپ بلژیک در این دیدار حساس وظیفه حراست از دروازه ایران را برعهده دارد و چشم و امید فوتبالدوستان ایرانی به دستان اوست. ثبت کلین شیت در این مسابقه، می تواند کمک زیادی به ایران کند.

 

* زوج خط دفاعی؛ همان آشنای همیشگی


ترکیب تیم ملی در فاز دفاعی باز هم بدون تغییر ماند. به واقع یک بار دیگر شاهد حضور شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگاه در قلب خط دفاعی خواهیم بود. این دو بازیکن در خط دفاعی پرسپولیس با یکدیگر از هماهنگی بالایی برخوردار بودند و اسکوچیچ از این زوج در ترکیب تیمش استفاده می کند.

 

* میلاد و صادق در کناره ها


صادق محرمی که مهره قابل اعتمادی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی بوده، امشب نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد. وینگر سمت چپ بحرین بازیکن خطرناکی است و محرمی که روی کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته است، می تواند مانع از موقعیت سازی میزبان از آن جناح شود.


میلاد محمدی که در بازی قبلی به استراحت پرداخت و وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت، در این دیدار در ترکیب اصلی حضور دارد تا ملی پوشان روی کارهای تهاجمی او نیز حساب باز کنند.

 

* امیری یک خط جلو، حاج صفی در وسط


وحید امیری نیز که در بازی گذشته در پست دفاع چپ به میدان رفت، امشب یک خط جلو رفته است. احسان حاج صفی و احمد نوراللهی در میانه میدان به زمین می روند. بازگشت حاج صفی کاپیتان تیم ملی نیز در این بازی جالب توجه است. علی قلی زاده هم به عنوان وینگر در سمت راست انجام وظیفه می کند.

 

*  خط حمله بدون تغییر


همانطور که انتظار می رفت، خط حمله تیم ملی بدون تغییر مانده است. سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم اصلی تیم اسکوچیچ در این بازی هستند و امید اصلی گلزنی ایران محسوب می شوند.

 

بدین ترتیب این بازیکنان برای ایران به میدان می روند:


علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی زاده و سردار آزمون.

 

گفتنی است، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی ترابی، دانیال اسماعیل فر، سید مجید حسینی، کاوه رضایی، امیر عابدزاده و مهدی قایدی ملی پوشانی هستند که در نیمکت ذخیره حضور دارند. 


"فو مینگ" از چین به همراه ما جی، کانگ دونگ هو و کیم جونگ هیکو قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. همچنین طاهر عبدالحسین والد موحد موسی مسئول برگزاری این دیدار از کشور امارات متحده عربی خواهد بود.

دیدگاه‌ها