کد خبر : 1760210 | 17 خرداد 1400 ساعت 19:42 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه دیدارهای حساس ایران با دو حریف اصلی

دیدار وزیر ورزش بحرین با همتای عراقی خود!

وزیر ورزش بحرین در دیداری که با همتای عراقی خود داشت، بر همکاری دو کشور در جنبه های مختلف ورزشی تأکید کرد.

دیدار وزیر ورزش بحرین با همتای عراقی خود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 21 امشب در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف هم می روند که شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در این بازی حساس، باید در جدال پایانی خود مقابل عراق نیز امتیاز کسب کنند.


ساعاتی پیش از این دیدار حساس، وزرای ورزش و جوانان بحرین و عراق دو حریف اصلی و مستقیم شاگردان اسکوچیچ با یکدیگر دیدار کرده اند.


روزنامه الوطن بحرین نوشت: ایمن بن توفیق الموید وزیر ورزش و جوانان بحرین با عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان عراق دیداری را برگزار کرده که دو طرف در مورد چارچوب های همکاری مشترک بین دو کشور در زمینه ورزش، جوانان و راه های توسعه این همکاری به سود منافع جوانان دو کشور برادر، بحث و تبادل نظر داشته اند.


این دیدار در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان عراق در بحرین که با سفری رسمی به منظور پیگیری مسابقات تیم ملی کشورش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 در منامه حضور دارد، رخ داد.


در حاشیه این دیدار، ایمن بن توفیق الموید وزیر ورزش و جوانان بحرین از روابط خوب میان پادشاهی بحرین و جمهوری عراق در زمینه های مختلف از جمله جوانان و ورزش تمجید کرد.


وزیر عراق نیز به نوبه خود از همکاری سازنده ای که کشورش و پادشاهی بحرین را در پرونده های مختلف ورزش و جوانان پیوند می دهد، تشکر و آن را مورد ستایش قرار داد. او همچنین ضمن قدردانی از بحرین بابت اقدامات دولت این کشور برای موفقیت در میزبانی بازی های این گروه و ارائه امکانات مختلف برای کلیه تیمهای شرکت کننده در مسابقات مقدماتی، از آنها تشکر کرد.

دیدگاه‌ها