کد خبر : 1760212 | 17 خرداد 1400 ساعت 19:51 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: گارسیا کاپیتان بارسلونا خواهد شد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از دو خرید جدید بارسلونا پرداخته است.

گواردیولا: گارسیا کاپیتان بارسلونا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خیلی زود در بازار تابستانی دست به کار شده و با اریگ گارسیا و سرخیو آگوئرو، دو بازیکن آزاد و سابق منچسترسیتی به توافق دست یافت. اریگ گارسیا که دوران رشد خود را در آکادمی لاماسیا طی کرده، بازیکن مورد علاقه گواردیولا محسوب می شود و این سرمربی پرافتخار اریگ گارسیا را کاپیتان بارسلونا در سال های پیش رو توصیف کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "آنها هر دو خریدهای بسیار خوبی هستند و برای بارسلونا موفقیت بزرگی محسوب می شوند. سرخیو آگوئرو در سال های گذشته در دوران حرفه ای خود ثابت کرده که چه گلزن بزرگی بوده و البته او انسان خیلی خوبی هم است. اریگ گارسیا نیز بازیکنی دوست داشتنی است و من در رابطه با او با رونالد کومان نیز صحبت کردم.

 

1607768

 

گارسیا از دوران کودکی مانند یک جواهر بوده، بازیکنی بسیار باهوش و علاقمند به یادگیری است و همه چیز را به سمت خود جذب می کند. با گذشت زمان او یکی از کاپیتان های بارسلونا در یک دهه آینده خواهد بود . شما این موضوع را در سال های پیش رو خواهید دید.

 

عملکرد ریکی پویگ؟ حتی آندرس اینیستا هم تا سن ۲۴ سالگی بازیکن ثابتی در ترکیب بارسا نبود و مردم تصور می کنند کار کردن در بارسلونا آسان است. ریکی پویگ از کیفیت بالایی برخوردار است، اما باید پشتکار بیشتری داشته باشد و در فوتبال اگر تلاش کنید پاداش کار خود را دریافت خواهید کرد."

دیدگاه‌ها