کد خبر : 1760214 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:05 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی امیدهای آلمان در فکر جدایی

ممکن است شاهد جدایی اشتفان کونتز، سرمربی تیم زیر 21 سال آلمان باشیم.

سرمربی امیدهای آلمان در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در رده های پایه اخیرا و مانند اغلب اوقات موفق عمل کرد و آنها دیشب موفق شدند با برتری 0-1 مقابل پرتغال، عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا در رده زیر 21 را جشن بگیرند. اشتفان کونتز، سرمربی 58 ساله و آلمانی هدایت این تیم را به عهده داشت و حالا این موفقیت باعث شده اخباری در مورد احتمال جدایی او در فصل تابستان از تیم امید آلمان منتشر شود.

 

1609623

 

اسپورت وان مدعی شد اشتفان کونتز پس از اتمام رقابت های المپیک در تابستان امسال در توکیو در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت. کونتز تا سال 2023 با تیم زیر 21 سال ژرمن ها قرارداد داشته و مدیران فدراسیون فوتبال آلمان می خواهد او را برای مدتی طولانی در این سمت حفظ کنند. اما چند باشگاه برای توافق با اشتفان کونتز وارد عمل شده اند و ممکن است او علاقمند به حضور در عرصه باشگاهی باشد.

 

اشتفان کونتز که از سال 2016 هدایت تیم زیر 21 سال آلمان را به عهده گرفته، در این مدت عملکرد درخشانی داشته و بازیکنان خوبی را نیز به فوتبال این کشور معرفی کرده است. البته اشتفان کونتز تا پیش از قبول این شغل سرمربی تیم معروفی نبوده و حالا قصد دارد توانایی های خود را در رده باشگاهی نیز محک بزند.

دیدگاه‌ها