کد خبر : 1760220 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:37 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

رأی 63 درصدی کاربران AFC به پیروزی ایران

در نظرسنجی که صفحه توئیتری کنفدراسیون فوتبال آسیا برپا کرده، 63 درصد از کاربران معتقدند ایران برنده دیدار با بحرین است.

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری دیدار ایران و بحرین باقی نمانده است. جدال حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 که نتیجه این نبرد مهم، روی سرنوشت دو تیم تأثیرگذار است و برنده این دوئل حیثیتی، گام بلندی برای صعود به دور بعد برمی دارد.


ساعاتی پیش از آغاز این مسابقه، صفحه توئیتری کنفدراسیون فوتبال آسیا (Asian Cup) اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده و از کاربران خود درخواست کرد تا نتیجه نبرد حساس ایران و بحرین را حدس بزنند.


در این نظرسنجی، 63.2 درصد از مخاطبان صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد دارند که تیم ملی ایران موفق خواهد شد از سد بحرین عبور کند و 27.5 درصد نیز اعتقاد دارند که تیم میزبان برنده این نبرد خواهد بود ضمن اینکه به اعتقاد 9.3 درصد نیز این بازی با نتیجه تساوی به پایان می رسد.


در حالیکه طبق روال عادی این بازی باید در تهران و استادیوم آزادی برگزار می شد، اما به دلیل تصمیمات عجیب و غریب کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی این گروه به بحرین داده شد تا هر دو بازی ایران با این کشور، در منامه برگزار شود. تیم ملی ایران تاکنون در بحرین موفق به کسب پیروزی نشده و ملی پوشان امیدوارند این طلسم را بشکنند.

 

1609628

دیدگاه‌ها