کد خبر : 1760237 | 17 خرداد 1400 ساعت 21:57 | 91.3K بازدید | 2 دیدگاه

میزبانی بحرین از ایران با بنرهای انگیزشی(عکس)

تیم ملی ایران امشب در حالی به مصاف بحرین رفته که در شرایط عادی بایستی این دیدار به جای منامه در تهران برگزار می شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس نمایش غیر منتظره ای در دور رفت مقدماتی جام جهانی 2020 داشت و با قبول دو شکست از بحرین و عراق در شرایط بسیار خطرناکی قرار گرفت. البته امیدواری بزرگ اهالی فوتبال مرحله برگشت مسابقات بود؛ جایی که تیم ملی در سه دیدار از چهار دیدار، میزبان بود.

 

بر اساس تصمیم بحث برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا اما فرصت میزبانی از ایران گرفته شد و علی رغم مخالفت های بسیار فدراسیون فوتبال ایران، بحرین به عنوان میزبان متمرکز دور برگشت بازی های گروه سوم انتخاب شد؛ این یک اتفاق بسیار خوش یمن برای حریفان ایران به ویژه بحرین بود؛ تیمی که در رقابت با ایران برای صعود اینک یک پوئن بسیار ویژه به دست آورده؛ پوئنی که بر اساس آن، بحرین به جای بازی در تهران، مثل بازی رفت، در خانه به مصاف ملی پوشان ایران رفته است.

 

بازی رفت دو تیم مهر ماه سال 1398 در ورزشگاه بین المللی بحرین برگزار شد و دو تیم امشب در همین ورزشگاه در حال برگزاری بازی برگشت هستند. بحرینی ها در چنین شرایطی که آن را مدیون پاندمی کرونا هستند به عنوان میزبان تمام بازی های دور برگشت گروه سوم، امشب در شرایطی به مصاف ایران رفته اند که می توانست خیلی متفاوت تر باشد. آنها برای تهییج بازیکنان خود، سکوهای ورزشگاه را نیز با شعارهایی به زبان عربی آراسته اند.

 

1609646

دیدگاه‌ها