کد خبر : 1760250 | 17 خرداد 1400 ساعت 22:59 | 53.7K بازدید | 12 دیدگاه

پیش بینی سرمربی بحرین درست از آب درآمد؛

طارمی همان مهدیِ پورتو بود (عکس)

مهاجم تیم ملی ایران در شبی که دو گل اول تیم ملی را ساخته بود، گل سوم را خودش به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی اولین فصل حضور خود در پورتو را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. او با زدن 15 گل، کسب عنوان بهترین پاسور لیگ با 11 پاس گل و پنالتی های حساسی که برای پورتو گرفت، مهاجمی کامل و مفید در تیم باشگاهی اش بود.

 

با چنین عملکردی، فوتبالدوستان ایرانی امید زیادی به درخشش مهدی در شرایط حساس تیم ملی داشتند؛ اتفاقی که در بازی امشب مقابل بحرین رخ داد و طارمی همان بازیکنی بود که همه انتظارش را داشتیم.

 

1609665

 

سرمربی بحرین در نشست خبری پیش از بازی با اشاره به درخشش طارمی در تیم پورتو او را مهره کلیدی تیم ملی نامیده بود؛ موضوعی که در بازی امشب به بهترین شکل ممکن آن را دیدیم و مهدی همان مهدیِ پورتو بود؛ مهاجمی که دروازه یووه و چلسی را باز کرده بود و درخشش مقابل بحرین برایش مثل آب خوردن بود.

 

مهدی درخشش خود را با دو پاس گل به سردار آزمون در دقایق 54 و 61 شروع کرد اما این برای طارمی کافی نبود و او برای تکمیل شب درخشان خود به دنبال باز کردن دروازه بحرین بود؛ اتفاقی که در دقیقه 79 رخ داد و مهاجم پورتو به زیبایی گل سوم تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد؛ این گل روی توپ گیری خوب ترابی، پاس دقیق نوراللهی و ضربه دقیق طارمی به ثمر رسید.

 

1609666

دیدگاه‌ها