کد خبر : 1760252 | 17 خرداد 1400 ساعت 23:03 | 61.8K بازدید | 15 دیدگاه

آزمون در دو قدمی جادوگر؛

سردار می‌خواهد با تاریخ‌سازی از منامه برگردد (عکس)

ستاره خط حمله فوتبال ایران، امشب مقابل بحرین نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست در گلزنی مقابل حریف امشب تیم ملی، بریس کند.

به گزارش "ورزش سه" پس از یک نمایش نه‌چندان دلچسب در مقابل هنگ‌کنگ که مشخص بود آزمون خود را برای دیدار با بحرین آماده می‌خواهد بکند، ارزشمندترین بازیکن لیگ روسیه در ترکیب ملی شبی رویایی را در منامه بحرین گذراند و توانست طلسم نبردن‌های تیم ملی ایران در خاک بحرین مقابل تیم ملی فوتبال این کشور را پایان دهد و نقش اول را در پیروزی تیم ملی ایفا کرد.

 

آزمون با دبل گلزنی امشب خود توانست امیدهای ایران برای صعود به دور نهایی جام جهانی را زنده نگه دارد و البته که در شب درخشان سردار آزمون باید از عملکرد فوق‌العاده طارمی هم صحبت کرد که توانست دو گل بسازد و یکبار هم دروازه حریف را باز کند.

 

مهاجم بلندقامت و 26 ساله تیم ملی فوتبال ایران، در بازی شماره 55 ملی خود توانست با دو بار گلزنی مقابل بحرین تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 36 برساند و در فاصله دو گل تا رکورد چهارمین گلزن برتر ملی فوتبال ایران که در اختیار علی کریمی است، قرار گیرد؛ آزمون هم‌چنین در دو مسابقه پیش‌رو مقابل کامبوج و عراق این فرصت را دارد تا با به ثمر رساندن سه گل دیگر هم علی کریمی را پشت سر بگذارد و هم با رکورد 39 گل زده جواد نکونام به عنوان سومین گلزن برتر ملی برابری کند.

 

1609667

 

1609668

دیدگاه‌ها