کد خبر : 1760253 | 17 خرداد 1400 ساعت 23:08 | 170.2K بازدید | 13 دیدگاه

حالا می توانیم به جدول گروه سوم نگاه کنیم (عکس)

تیم ملی با شکست دادن بحرین به رده دوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کرد.

به گزارش ورزش سه، نمایش تیم ملی ایران در مرحله رفت دور دوم مقدماتی جام جهانی 2020 با هدایت مارک ویلموتس بسیار ناامید کننده بود؛ به طوری که در پایان این دور، نگاه کردن به جدول رده بندی گروه سوم و دیدن رتبه و امتیاز تیم ملی، باعث اعصاب خردی اهالی فوتبال می شد.

 

ایستادن در مکان سوم جدول گروه سوم با 6 امتیاز، پایین تر از تیم های عراق و بحرین، صحنه ای بسیار زشت از جدول این گروه برای اهالی فوتبال به وجود آورده بود، صحنه ای که تیم ملی برای تغییر آن کار سختی در پیش داشت.

 

برگزاری بازی ها در منامه شوک بزرگی بود که کار را برای جبران سخت تر کرد. تیم ملی اما با همه اوصاف و با هدایت دراگان اسکوچیچ راهی بحرین شد و در اولین گام هنگ کنگ را با نتیجه سه بر یک شکست داد اما این نتیجه تغییری در رتبه تیم ملی نداشت و همه نگاه ها به بازی دوم مقابل بحرین دوخته شده بود.

 

تیم ملی امشب مقابل بحرین قرار گرفت و در یکی از حساس ترین بازی های یک دهه اخیر موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد؛ نتیجه ای که بعد از مدت ها باعث شد تا فوتبالدوستان از تیم ملی رضایت کامل داشته باشند و مهمتر از آن با آرامش خاطر بیشتری به جدول رده بندی گروه سوم نگاه کنند.

 

جدولی که با این نتیجه، یک تغییر بزرگ را در آن شاهد هستیم؛ صعود تیم ملی به رتبه دوم جدول رده بندی؛ شاگردان اسکوچیچ با شکست دادن بحرین و با یک بازی کمتر از این تیم با امتیاز مساوی 12 و تفاضل گل بهتر رتبه دوم را مال خود کردند.

 

1609671

دیدگاه‌ها