کد خبر : 1760256 | 17 خرداد 1400 ساعت 23:21 | 77.9K بازدید | 4 دیدگاه

تنها تاکتیک بحرین برای مهار ستارهای ایران (عکس)

بحرینی ها امشب مقابل ستاره های تیم ملی حرفی برای گفتن نداشتند و برای متوقف کردن آنها متوسل به خشونت شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران امشب موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود بحرین را شکست داده و جای این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی بگیرد.

 

تیم ملی در شرایط این دیدار را با سه گل به سود خود به پایان رساند که در بازی رفت با یک گل مغلوب بحرین شده بود؛ شرایط جدول باعث شده بود تا ملی پوشان برای انتقام شکست بازی رفت مقابل بحرین، از انگیزه ای بسیار بالاتر از حد تصور برخوردار باشند چرا که عدم پیروزی در این بازی می توانست به پایان رویای جام جهانی 2022 برای فوتبال ایران منجر شود.

 

قدرت دو تیم چه از نظر سابقه تاریخی، چه از نظر کیفیت بازیکنان و چه از نظر رنکینگ فیفا قابل قیاس با یکدیگر نبود و کفه ترازو در تمامی بخش ها به نفع ایران سنگینی می کرد.

 

حساسیت بالای بازی اما نگران کننده بود. ستاره های تیم ملی اما با تجربه بالای خود به خوبی بر این حساسیت غلبه کردند و حریف خود را بدون دردسر و با سه گل شکست دادند.

 

بحرینی ها که اسیر قدرت تیم ملی شده بودند و سه گل هم دریافت کردند در طول 90 دقیقه نه تنها نتوانستند موقعیت گل چندانی خلق کنند بلکه در اکثر نبردهای تن به تن هم شکست خوردند و تنها تاکتیک شان برای مهار بازیکنان تیم ملی ایران، متوسل شدن به خشونت بود؛ تاکتیکی که بارها و بارها از سوی بحرینی ها اجرا و موجب سرنگونی بازیکنان تیم ملی ایران شد.

 

1609679

 

1609681

 

1609680

 

 

دیدگاه‌ها