کد خبر : 1760260 | 17 خرداد 1400 ساعت 23:41 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

تونل افتخار آلمانی‌ها برای صدمین بازی‌ملی نویر(عکس)

آلمانی ها پیش از دیدار امشب برابر لتونی به مناسبت صدمین بازی مانوئل نویر با لباس این کشور برای او‌ تونل افتخار زدند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی می توان از مانوئل نویر به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال نام برد. او طی سالهای گذشته چه در ترکیب تیم ملی آلمان و چه در قامت دروازه‌بان باشگاه خود یعنی بایرن‌مونیخ عملکرد بی‌نظیری داشته و تمام جام های ممکن را کسب کرده است.

 

به جرأت می‌توان گفت که مانوئل نویر یکی از مهمترین ارکان قهرمانی تیم یواخیم لوو در جام جهانی 2014 به شمار می‌آمد و همواره نمایش های کم نقصی را در ترکیب مانشافت ارائه داده است. در عین حال اکنون برای حضور قدرتمند با آلمان در رقابت‌های یورو که از چند روز دیگر آغاز خواهد شد، آماده می‌شود.

 

اما تیم ملی آلمان امشب در آخرین مسابقه دوستانه خود پیش از آغاز رقابت‌های یورو به مصاف لتونی رفته است. دیداری که در آن مانوئل نویر صدمین بازی ملی خود برای مانشافت را انجام می‌دهد و به همین خاطر اعضای تیم ملی آلمان پیش از آغاز این دیدار برای او تونل افتخار زدند.

 

 

1609691

 

1609689

 

1609688

 

1609690

 

 

گفتنی است در فصول اخیر انتقاداتی نسبت به عملکرد مانوئل نویر مطرح شده بود و حتی بسیاری معتقد بودند که باید مارک آندره تراشتگن به جای او در دروازه آلمان قرار بگیرد. با این حال نویر با همان روحیه فوق العاده خود دوباره به فرم ایده‌آل بازگشت و بعد از کسب شش گانه با بایرن مونیخ اکنون به دنبال این است که با تیم ملی آلمان دست به کار بسیار دشوار زده و جام قهرمانی یورو را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها