کد خبر : 1760263 | 17 خرداد 1400 ساعت 23:45 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام احتیاطی لوئیس انریکه پیش از آغاز یورو

بعد از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس لوئیس انریکه بازیکنانی را به عنوان رزرو دعوت کرده است.

اقدام احتیاطی لوئیس انریکه پیش از آغاز یورو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب فدراسیون فوتبال اسپانیا از مثبت شدن تست کرونا سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه و 33 ساله این تیم و بازگشت او به شهر بارسلونا خبر داد. پس از مثبت شدن کرونای سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، لوییس انریکه به سرعت گزینه جانشین او را مشخص کرده و برایس مندس، هافبک سلتاویگو را به اردوی لاروخا فرا خواند.

 

با توجه به مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس کادر مربیگری تیم ملی اسپانیا و در راس آن ها لوئیس انریکه تصمیم گرفته اند که چهار بازیکن را به اردوی لاروخا دعوت کرده تا به موازات تیم اصلی تمرین کنند؛ در واقع آن ها به عنوان رزرو تلقی می شوند و در صورت ایجاد مشکل برای ستاره های تیم ملی اسپانیا می توانند جایگزین‌شان شوند.

 

 

1609696

 

 

این چهار بازیکن شامل رودریگو مورنو( لیدز)، پابلو فورنالز (وستهام)، کارلوس سولر (والنسیا) و برایس مندس(سلتاویگو) می‌شوند که البته همانطور که گفته شد به نظر می رسد مندس به عنوان جانشین بوسکتس به اردوی تیم اصلی اسپانیا ملحق شود.

 

این چهار بازیکن که در تعطیلات به سر می بردند و بعد از تماس لوئیس انریکه بدون تردید آمادگی خود را برای حضور در اردو اعلام کرده و حتی برخی از آنها می توانند در صورت لزوم در رقابت های یورو اسپانیا را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها