کد خبر : 1760271 | 18 خرداد 1400 ساعت 00:08 | 37.5K بازدید | 6 دیدگاه

شجاع مسلط هم در زمین، هم در هوا (عکس)

شماره 4 تیم ملی توانست در دیدار مقابل بحرین با ارائه یک بازی خوب و مسلط اجازه خودنمایی به مهاجمان تیم ملی بحرین ندهد.

شجاع مسلط هم در زمین، هم در هوا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مأموریت غیرممکن به بهترین نحو ممکن انجام شد و ایران در یک روز باشکوه توانست برای اولین‌بار در خاک بحرین به برتری برسد و گام بلندی درراه صعود به مرحله بعدی بردارد.


بدون شک یکی از ارکان بلامنازع پیروزی در این دیدار کسی نبود جز شجاع خلیل زاده مدافع میانی تیم ملی ایران که توانست یک‌بار دیگر با ارائه یک بازی مسلط در خط دفاعی شایستگی‌هایش را ثابت کند.


 او علی‌رغم انتقاداتی که در بازی اول از او می‌شد در دیدار مقابل بحرین یک از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و در طی 90 دقیقه توانست با خونسردی ذاتی‌اش اجازه ندهد دروازه تیم ملی ایران باز شود.


شجاع امروز دریکی از سخت‌ترین روزهای تاریخ فوتبال ایران در شهر منامه مقابل بحرین، علاوه بر انجام وظایف دفاعی توانست در بازی‌سازی از خط دفاع نیز به‌خوبی عمل کند و قطعاً آمار بعدازاین بازی این امر را بیشتر ثابت می‌کند.


او این روزها در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به سابقه بازی در باشگاه پرسپولیس هسته مرکزی فاز دفاعی را با هماهنگی ویژه‌ای هدایت می‌کنند و به نظر می‌رسد تیم ملی باوجود این مهره‌های شاخص در روزهای آینده مشکل خاصی در خط دفاعی نداشته باشند.


 آن‌ها حالا تنها یک مأموریت باقی‌مانده دارند و آن‌هم بسته نگه‌داشتن دروازه مقابل تیم قدرتمند عراق است چراکه به‌خوبی می‌دانند در صورت تحقق این امر خط حمله ایران مثل بازی با بحرین قادر است هر دروازه‌ای را باز کند.

 

1609709

 

1609710

دیدگاه‌ها