کد خبر : 1760272 | 18 خرداد 1400 ساعت 00:09 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

عزیزی خادم: این برد، مهم‌ترین برد تیم‌ملی بود

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید لطف الهی باعث برد تیم‌ملی ایران مقابل بحرین شد.

عزیزی خادم: این برد، مهم‌ترین برد تیم‌ملی بود

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برد تیم‌ملی مقابل بحرین اظهار کرد: هم‌دلی و همکاری بازیکنان و کادر تیم‌ملی و فدراسیون باعث این برد شد. با وجود بعضی برخوردها در داخل و خارج از ایران که راضی به پیروزی تیم‌ملی نبودند، توانستیم به پیروزی برسیم. آنچه مهم بود خوشحالی مردم ایران بود. با وجود این که میزبانی از ما گرفته شده بود به لطف الهی برای اولین بار در بحرین به پیروزی رسیدیم. این لطف حضرت حق بود.

 

او افزود: این تیم یکی از همدل‌ترین تیم‌های تاریخ است و امیدوارم با این انسجام، بازی‌های بعدی را هم ببریم و با وجود تمام مشکلات مالی که مردم با آن درگیر هستند، آن‌ها را خوشحال کنیم. جا دارد از سلطانی‌فر و نوبخت تشکر کنم که در روزهای سخت کنار ما بودند. همچنین آقای علی عسگری و فروغی که در کنار ما بودند. من این عزیزان را یک بار بیشتر ندیدم ولی دیدم که در کنار تیم‌ملی هستند. امیدوارم بتوانیم از گروه صعود کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: این برد به لحاظ تاریخی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بردهای ملی ایران بود. ضمن این که ما میزبانی را مقابل بحرین از دست داده بودیم. ما ناخواسته به زمینی که باخته بودیم، برگشته بودیم. ۲۰ سال بود که نتوانسته بودیم پیروز شویم و به نظرم این برد لطف الهی بود. هر نتیجه‌ای غیر این رخ می‌داد، کار ما سخت می‌شد و احتمالا ما در مقدماتی حذف می‌شدیم و ضمن از دست دادن جام جهانی، جام ملت‌ها را هم از دست می‌دادیم.

 

دیدگاه‌ها