کد خبر : 1760273 | 18 خرداد 1400 ساعت 00:10 | 74.1K بازدید | 6 دیدگاه

در جواب یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق؛

طارمی: خواهیم دید درنهایت چه تیمی اول خواهد شد

مهاجم ملی‌پوش ایرانی باشگاه پورتو پرتغال ضمن ابراز خوشحالی از برد تیم ملی ایران جواب مدافع بحرینی و مسئول فدراسیون عراق را هم داد.

طارمی: خواهیم دید درنهایت چه تیمی اول خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی ستاره بی‌چون‌وچرای تیم ملی در دیدار مقابل بحرین دقایقی پس از پایان بازی در گفت‌وگویی درخصوص پیروزی 3 بر 0 مقابل بحرین گفت: «خدا را شکر همین‌که توانستیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم بزرگ‌ترین خوشحالی برای ما است. درباره بازی باید بگویم در نیمه اول با توجه به آب‌وهوای بحرین نیاز داشتیم با این وضعیت تطبیق پیدا کنیم و سعی کردیم در این نیمه مسابقه را کنترل کنیم.


وی در ادامه افزود: می‌دانستیم می‌توانیم گل به ثمر برسانیم و می‌دانستیم اگر در طول 90 دقیقه با یک گل هم برنده شویم مسابقه را خواهیم برد. به همین دلیل در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم برنامه‌هایمان را انجام دادیم و توانستیم بحرین را ببریم.


او درخصوص واکنش مدافعان بحرین از دیدن او به‌عنوان یک مهاجم طراز اول جهانی گفت: شما به من محبت دارید. اما من باید در جواب صحبت‌های مدافع میانی بحرین که گفته بود ایران بازیکن سرشناس ندارد باید بگویم کل بازیکنان تیم ملی ایران را در آسیا می‌شناسند و باکمال احترام به شما می‌گویم که بهتر است درباره تیم خودتان حرف بزنید.


طارمی درباره تیم بحرین نیز اظهار داشت: تیم بحرین نیز یک تیم فنی و بسیار خوب بود و بازهم باید به آن بازیکن بحرین بگویم که بازیکنان ایران را در بیشتر نقاط دنیا می‌شناسند. نه‌فقط من بلکه سایر بازیکنان.

 

وی همچنین در ارتباط بااینکه در ایران با توجه به تعداد لژیونرهای متعددی که در تیم ملی وجود دارد انتظارات زیاد است عنوان داشت: انصافاً کل تیم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از گلر تا مهاجم همه پشت‌هم جنگیدیم و هم اینکه توانستیم دل مردم را شاد کنیم برای ما کافی است. اما هنوز دو بازی باقی‌مانده و منتظر آغاز بازی مقابل عراق هستیم و در آن بازی نشان خواهیم داد که چه تیمی به‌عنوان اول صعود می‌کند و چه تیمی در گروه اول می‌شود. قصد خواندن کُرکُری ندارم اما این را در جواب یکی از اعضای فدراسیون عراق گفتم و باید بگویم خواهیم دید که درنهایت چه اتفاقی می‌افتد.

 

طارمی که در این بازی دو پاس گل و یک گل را به ثمر رساند در پایان گفت: فقط در بازی مقابل عراق تنش‌های باشگاهی را که در این مدت اوج گرفته است کنار بگذارند و بدانند که بازی مقابل عراق مهم‌ترین بازی این چند سال اخیر است و از همه می‌خواهم انرژی‌های مثبتشان را به سمت تیم ملی بفرستند و همه فکر تیم ملی باشند. از شما اهالی رسانه هم عاجزانه درخواست می‌کنیم که تمرکزتان را روی تیم ملی بگذارید تا بتوانیم به‌عنوان تیم اول صعود کنیم.

دیدگاه‌ها