کد خبر : 1760280 | 18 خرداد 1400 ساعت 01:11 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

آلمان 7-1 لتونی: دستگرمی برای درخشش در یورو

تیم ملی آلمان موفق شد در آخرین دیدار دوستانه‌اش پیش از شروع رقابت های یورو 2020، با نتیجه 7-1 لتونی را شکست بدهد.

آلمان 7-1 لتونی: دستگرمی برای درخشش در یورو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو در این دیدار کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت توانستند با گل های رابین گوسنس، ایلکای گوندوگان، توماس مولر، روبرتس اوزولس (گل به خودی)، سرژ گنابری، تیمو ورنر و سادیو مانه به پیروزی برسند.

ژرمن ها که بازی را بهتر آغاز کردند، در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب داشتند تا اینکه در دقیقه 19 به گل اول بازی رسیدند. روی یک و دو با کای هاورتز بود که گوسنس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

تنها دو دقیقه بعد گوندوگان اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک توپ برگشتی بود که گوندوگان صاحب موقعیت شد و با یک ضربه خوب دروازه را باز کرد.

 

1609761

 

فشار حملات آلمان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 27 به گل سوم رسید. این بار گوسنس در نقش گلساز ظاهر شد و پاس رو به عقب او را توماس مولر با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

برتری شاگردان لوو ادامه داشت و در دقیقه 39 این تیم بار دیگر به گل رسید. روی حرکت هاورتز بود که توپ مقابل دروازه به روبرتس اوزولس برخورد کرد و وارد دروازه لتونی شد.

اما این هم پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه 45، سرژ گنابری حساب کار را 5-0 کرد. او که با پاس عالی هوملس صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا آلمان نیمه اول را با برتری 5 گله به رختکن برود.

 

1609767

 

نیمه دوم را هم آلمانی ها هجومی آغاز کردند و در دقیقه 48، تیمو ورنر هم موفق به گلزنی شد. روی حرکت کیمیچ از سمت راست و ارسال کوتاه او، ورنر موفق شد با یک ضربه خوب کار را تمام کند.

در ادامه از شدت حملات آلمانی ها کاسته شد و این به تیم میهمان فرصت داد تا خودی نشان بدهد و در دقیقه 75، الکسیس ساولیس یکی از گل های خورده لتونی را جبران کرد.

اما تنها یک دقیقه بعد، روی پاس توماس مولر، لروی سانه موفق شد بار دیگر دروازه حریف را باز کند و اختلاف را به شش گل افزایش بدهد.

تلاش ژرمن ها برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 7-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها