کد خبر : 1760307 | 18 خرداد 1400 ساعت 09:52 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت و آقا سید؛ به دنبال پایانی خوب

تمرینات تیم صنعت نفت اینروزها در زمین شماره یک تهرانسر با جدیت از سوی سیروس پورموسوی و شاگردانش دنبال می شود. با اینکه آنها موقعیت ابتدای فصل را از دست داده اند.

صنعت نفت و آقا سید؛ به دنبال پایانی خوب 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم بعد از تساوی در برابر سپاهان در یک بازی دوستانه که در کرج برگزار شد به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم پرسپولیس است که این بازی هم فردا برگزار خواهد شد. هدف سیروس پورموسوی از تدارک بازی دوستانه با تیم های بزرگ بازگرداندن غرور به تیمش است و اینکه به شاگردانش یاد آوری کند که در دور رفت بازی ها تیمی بودند که در برابر تیم های بزرگ براحتی نتیجه می گرفتند و تکرار این اتفاق در هفته های پایانی دور از ذهن نیست که می تواند شرایط تیم صنعت نفت را تغییر دهد و دوباره موجب بازگشت این تیم به نیمه ی بالای جدول شود. 

 

سیروس پورموسوی که یک بار از سمت خود در تیم صنعت نفت استعفاء کرد و یک بار هم پیشنهاد حضور در تیم سایپا را رد کرد در طول فصل مشکلات متعددی را در تیم صنعت نفت تجربه کرد که می توان به عدم پرداخت دستمزدها در موعد تعیین شده و از سویی پنجره ی بسته تیم اشاره کرد که موجب شد نتواند در تعطیلات زمستانی بازیکنان دلخواه را به ترکیب اضافه کند اما آنها دست در دست هم به دنبال فراموشی اتفاقات تلخ گذشته و جبران امتیازات از دست رفته در هفته های پایانی لیگ برتر هستند. صنعت نفت امروز همانند دونده ای است که می خواهد دور آخر بازی ها را با همه ی توان دنبال کند و با یک مقام خوب از خط پایان عبور کند که این انگیزه می تواند همه امتیازات از دست رفته را به فراموشی بسپارد. 

 

تساوی در برابر سپاهان در غیاب چند مهره ی کلیدی تیم که مصدومیت آنها جدی است و در هفته های پایانی همراه صنعت نفت نخواهند بود به سیروس پورموسوی و تیمش ثابت کرد با داشته های فعلی هم تیم خوبی هستند و می توانند در هفته های پایانی ارایه گر نمایش های خوبی در برابر حریفان باشند و حالا که سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا از دست رفته حضور در نیمه ی بالای جدول هم می تواند مقام دلخوش کننده ای برای آنها باشد. آن هم برای صنعت نفتی که این فصل با توجه به مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرد دور از ذهن نبود که موقعیت ابتدای فصل را از دست دهد.

دیدگاه‌ها