کد خبر : 1760314 | 18 خرداد 1400 ساعت 10:29 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای سرمربی کهنه‌کار فرانسوی؛

ونگر: فرانسه فراتر از بخت اول قهرمانی است، اما...

آرسن ونگر، سرمربی کهنه کار فرانسوی، معتقد است که فرانسه از بیشترین بخت برای قهرمانی در یورو 2020 برخوردار است اما انگلیس را مهمترین تهدید بر سر راه قهرمانی فرانسه می داند.

ونگر: فرانسه فراتر از بخت اول قهرمانی است، اما...

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر به اظهار نظر درباره مسابقات یورو 2020 و پیشبینی قهرمان احتمالی این رقابت ها پرداخته و فرانسه را بی تردید بخت اول قهرمانی دانسته است.

ونگر در پاسخ به این سوال که شانس موفقیت فرانسه در یورو را چقد می داند، گفت: "فرانسه بخت قهرمانی نیست، آنها فراتر از بخت اول قهرمانی هستند!

 

1609803

 

روی نیمکت فرانسه 11 بازیکن خواهیم داشت که اساسا در هر تیم ملی دیگری بودند، فیکس بازی می کردند. نمی توانید این حقیقت را رد کنید که فرانسه قهرمان جهان است و این تیمی است که هنوز به اوج نرسیده است.

این تیمی است که هنوز در حال پیشرفت است و دارد اوج می گیرد چرا که آنها همه بازیکنانی جوان هستند. به جز دو یا سه بازیکن، هسته اصلی تیم بسیار جوان است."

 

ونگر علاوه بر پافشاری‌اش بر شانس برتر فرانسه، از تیم ملی انگلیس و شاگردان گرت ساوت گیت نیز بسیار تعریف کرد.

 

1609806

 

ونگر افزود: "تیم انگلیس به نظر من تیمی است که بیش از دیگران می تواند فرانسه را تهدید کند.

ممکن است بعضی از آنها هنوز بسیار جوان باشند اما این فصل در کنار میسون مونت و فیل فودن آنها جک گریلیش، دکلان رایس و البته هری کین در خط حمله و چند بازیکن با تجربه دیگر مثل جوردن هندرسون را در ترکیب دارند.

وقتی بازیکنی مثل هندرسون به ترکیب برمی گردد، من برای انگلیس امیدوار می شوم، چرا که او عطش رسیدن به موفقیت را دارد و رهبر خوبی هم هست. همچنین او یک دید بسیار عالی دارد و این مهم است که در تورنمنت های بزرگ بتوانی با توپ های بلند مهاجمان را تغذیه کنی.

وقتی همه این استعدادها در خط حمله را کنار هم می‌چینی، می توانی بگویی که گرت ساوت گیت برای انتخاب مهاجمان تیمش حسابی به دردسر می افتد و همچنین مشکل دیگر گرت ساوت گیت این خواهد بود که بتواند ثبات در خط دفاع پیدا کند. او خودش هم مدافع بوده است. ساوت گیت به خوبی می داند که این بزرگترین چالش است."

دیدگاه‌ها