کد خبر : 1760336 | 18 خرداد 1400 ساعت 14:10 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

شناخت اسکوچیچ از بازیکنان ایرانی تاثیرگذار بود

تارتار: زوج طارمی-سردار مثل زوج دایی- خداداد است

سرمربی تیم پیکان تهران معتقد است بازیکنان تیم ملی توانایی برد عراق را هم دارند.

تارتار: زوج طارمی-سردار مثل زوج دایی- خداداد است

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل بحرین عنوان کرد: یکبار دیگر شاهد به نمایش گذاشته شدن تعصب و غیرت ایرانی بودیم. از نظر فنی همه ما می دانستیم که بسیار در سطح بالاتری نسبت به بحرین قرار داریم اما نگرانی مان بابت حواشی احتمالی بود که بحرینی ها همیشه ایجاد می کنند. کارهای ناشایست آنها در گذشته در ذهن همه ما باقی مانده و به همین خاطر همه ما از برد به دست آمده خوشحالیم.


وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان تیم ملی ایران با نمایش خوب خود اجازه ندادند بحرینی ها دست به حاشیه سازی بزنند. تیم ملی کاملا حرفه ای مقابل بحرین بازی کرد. بسیار هوشیار بودیم که گل نخوردیم چون اگر این اتفاق می افتاد کارمان بسیار سخت می شد. موقعیت خاصی نیز به حریف ندادیم. خوشبختانه در نیمه دوم هم به گل رسیدیم و پیروز شدیم.


سرمربی باتجربه و موفق پیکان با اشاره به تعویض هایی که دراگان اسکوچیچ انجام داد، تاکید کرد: تغییراتی که در نیمه دوم انجام شد، اثر زیادی در این برد داشت. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و گل زودهنگامی که زدیم باعث شد تا در ادامه راه نیز بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم و 3 امتیاز باارزش را به دست آوریم.

 

1567847


تارتار درباره زوج قدرتمند طارمی و آزمون گفت: به طور کلی بازیکنان باکیفیت تیم ملی یکبار دیگر توانایی های فنی خود را مقابل بحرین به رخ کشیدند اما اگر بخواهم درباره سردار و طارمی صحبت کنم باید بگویم آنها فوق العاده ظاهر شده اند و دیشب هم بسیار هماهنگ بودند. هماهنگی ایجاد شده میان طارمی و آزمون من را یاد زوج خداداد عزیزی و علی دایی در تیم ملی می اندازد. آنها هم چشم بسته در زمین همدیگر را پیدا می کردند و حالا طارمی و آزمون بار دیگر خاطرات آن زوج رویایی را زنده کرده اند. من فکر می کنم این دو مهاجم در جام جهانی 2022 نیز می توانند توانایی هایشان را نشان بدهند و برای تیم ما مفید باشند.


او همچنین خاطرنشان کرد: در کنار همه این مسائل شناخت آقای اسکوچیچ از بازیکنان ایرانی نیز تاثیرگذار بوده است. او چند سال در ایران حضور داشته و تیمی که با ویلموتس نتوانست موفقیت خاصی کسب کند را به واسطه همین شناخت به هماهنگی رسانده و از نظر روحی و روانی و تاکتیکی آماده کرده تا این نتایج به دست بیاید.


تارتار در پایان افزود: خداراشکر که تا الان این نتایج به دست آمده اما به نظرم خوشحالی کردن بس است. بازی با بحرین تمام شده واز الان باید به فکر عراق باشیم. ما یک حریف سرسخت دیگر به نام عراق داریم که باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا یک برد دیگر را کسب کنیم و با دست پر از بحرین خارج شویم. بازیکنان تیم ملی توانایی انجام هرکاری را دارند و امیدوارم هرچه سریع تر تیم ریکاوری شودو برای مصاف سخت روز آخر آماده باشد.

دیدگاه‌ها