کد خبر : 1760338 | 18 خرداد 1400 ساعت 12:04 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

چوکا با پیوس به دنبال انجام ماموریت سخت(عکس)

فرشاد پیوس مقابل خوشه طلایی ساوه اولین حضور خود را به عنوان سرمربی چوکا در لیگ دسته اول تجربه خواهد کرد.

چوکا با پیوس به دنبال انجام ماموریت سخت(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"،  شکست برابر فجرسپاسی شیراز سبب شد تا مدیران باشگاه چوکای تالش به همکاری با مهدی پاشازاده پایان بدهند و به دنبال گزینه ای رفتند که میان هواداران تالشی به دلیل رساندن این تیم به لیگ دسته اول محبوبیت فراوانی دارد. 


فرشاد پیوس سال گذشته و در شرایطی که هنوز ویروس کرونا هواداران را از استادیوم ها دور نکرده بود، توانست با نتایج خوبی که در ورزشگاه پوریای ولی کسب کرد، این تیم را پس از دو دهه به رقابت های لیگ دسته اول برساند ولی با مدیریت پیشین باشگاه به مشکل خورد و هادی شکوری بود که فصل را با سبزپوشان آغاز کرد.

 

1609848


چوکا در حال حاضر شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با کسب 25 امتیاز از 27 مسابقه، در خطر سقوط قرار گرفته است. پس از حضور هادی شکوری، علی لطیفی و مهدی پاشازاده حالا مدیران باشگاه فرشاد پیوس را برای انجام ماموریتی سخت برگزیده اند.


پیوس طی چند روز گذشته هدایت سبزپوشان را در تالش زیر نظر گرفته و بیشتر تمرکز خود را روی کارهای روانی و افزایش روحیه تیم گذاشته است تا در بازگشت به تالش، بتواند اولین مسابقه اش که از ساعت 18:50 دقیقه امروز در ورزشگاه سردار جنگل آغاز می شود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

1609847

 

عکس ها: سبحان الهی

دیدگاه‌ها