کد خبر : 1760351 | 18 خرداد 1400 ساعت 13:16 | 144K بازدید | 24 دیدگاه

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت؛

گرگ های مورینیو به دنبال شکار سردار آزمون

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که اگر آندره‌آ بلوتی از تورین به رم نپیوندد، رمی ها تلاش خواهند کرد تا با سردار آزمون به توافق برسند.

گرگ های مورینیو به دنبال شکار سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مدت ها است که با درخشش در سطح ملی و باشگاهی در رادار باشگاه های مطرح اروپایی قرار دارد. باشگاه رم که از فصل بعد ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی در اختیار دارد یکی از باشگاه هایی است که علاقمند به امضای قرارداد با ستاره ایرانی زنیت است.

کوریره دلو اسپورت گزارش کرده است که در صورتی که رمی ها موفق نشوند آندره‌آ بلوتی را به خدمت بگیرند، تمام تلاش خود را برای توافق با آزمون به کار خواهند بست.

کلودیو لوتیتو، رییس باشگاه تورینو، روشن کرده است که از مبلغ 30 میلیون یورو درخواستی خود برای بلوتی پایین نخواهد آمد. گفته می شود مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و رم پیشنهادی 20 میلیون یورویی به تورینو ارائه داده است.

 

1609886

کوریره دلو اسپورت گزارش کرده است که سردار آزمون پلنB مورینیو در صورت عدم موفقیت در امضای قرارداد با بلوتی است، این روزنامه آزمون را بمب‌افکن ایرانی خطاب کرده است

 

طبق گزارش این روزنامه ایتالیایی آزمون یکی از گزینه های جایگزین بلوتی در برنامه های ژوزه مورینیو برای بازسازی و تقویت خط حمله گرگ ها است که خرج کمتری هم روی دست رم خواهد گذاشت.

 

 

1609893

سردار آزمون تیتر اول روزنامه کوریره دلو اسپورت

 

 

آزمون امسال 26 ساله شده و در 83 بازی برای زنیت 52 گل به ثمر رسانده است. ستاره ایرانی در فوریه سال 2019 با رقمی در حدود 12 میلیون یورو به زنیت پیوست و تا ژوئن سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد.

 

1609902

مطلب مفصل کوریره دلو اسپورت درباره آزمون و احتمال پیوستن او به رم

 

البته در سال های گذشته نیز در فصل های نقل و انتقالات شایعات مختلفی درباره آزمون مطرح شده که پیوستن او به تیم هایی مثل آرسنال، لیورپول و... از مهمترین آنها به شمار می آید، اما این انتقالات هرگز به وقوع نپیوسته اند. با این حال به نظر می رسد پس از کسب عنوان بهترین بازیکن فصل روسیه و در شرایطی که آزمون به آرامی سال‌های جوانی خود را پشت سر می گذارد، قصد دارد تا بالاخره در یک لیگ بزرگتر اروپایی حاضر شود تا نام خود را بیش از گذشته در جهان فوتبال بر سر زبان ها بیندازد.

 

1609887

کوریره دلو اسپورت در مطلبی مجزا با مسی ایرانی خواندن آزمون مروری بر دوران حرفه ای فوتبال او داشته و اشاره کرده که هر ساله تیم های بسیاری آزمون را می خواهند، اما هیچ تیمی موفق به توافق با او نمی شود

 

اگر پیشنهاد تیمی مثل رم با سرمربی مانند مورینیو عملی شود، بعید است که این پیشنهاد قابل صرف‌نظر کردن باشد.

دو فصل پیش نیز  شایعاتی جدی درباره حضور آزمون در تیم لاتزیو در روزنامه های ایتالیایی مطرح شد، اما این شایعات رنگ حقیقت به خود نگرفتند. 

باید دید که آنچه که امروز در روزنامه کوریره دلو اسپورت مطرح شده است، تا چه حد نزد سران باشگاه و مدیران نقل و انتقالات رم جدی است.

دیدگاه‌ها