کد خبر : 1760366 | 18 خرداد 1400 ساعت 14:51 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز ستاره فرانسه روی قهرمانی در اروپا؛

دشان: امباپه در آرامش است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به رغم شایعات نقل و انتقالات، در مورد تمرکز داشتن کیلیان امباپه، ستاره فرانسه و PSG، در آستانه یورو، نگران نیست.

دشان: امباپه در آرامش است

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان تاکید کرده است که کیلیان امباپه در آستانه آغاز یورو 2020 به خاطر شایعاتی که پیرامون آینده او و جدایی احتمالی اش از پاریس مطرح است، دچار حواس‌پرتی نشده و تمرکز خود را حفظ کرده است.

امپاپه پس از یک فصل درخشان دیگر در پارک دو پرنس، که طی آن موفق شد در 47 بازی در تمام رقابت ها 42 گل به ثمر برساند، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا قرار دارد.

 

گمانه زنی ها در مورد آینده این بازیکن 22 ساله بسیار داغ است، چرا که او هنوز حاضر به تمدید قرارداد با پاریسی ها نشده است و قراردادش با PSG  در 2022 به پایان خواهد رسید. اما دشان می گوید تمرکز امباپه در حال حاضر روی قهرمانی در اروپا است.

 

1609923

 

سرمربی فرانسه مطمئن است که شایعات مداوم بر عملکرد امباپه در مسابقات یورو تأثیر نمی گذارد، او در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "این هم بخشی از بازی است. آنچه در خارج از اردو جریان دارد، کیلیان در این مورد صریح بوده است، او آنجا است و می داند که چرا آنجا است. او در تیم ملی فرانسه است.

او در آینده تصمیم خواهد گرفت. هر وقت که مناسب بداند این تصمیم را خواهد گرفت. در حال حاضر او هنوز با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و سال بعد هم قرار است آنجا بازی کند.

اینکه چه اتفاقی ممکن است رخ دهد را من نمی دانم. او خودش کنترل اوضاع را کاملا در دست دارد، اما در کنار ما او در آرامش و صلح کامل است. تمرکز او روی تیم ملی فرانسه است."

 

 

دیدگاه‌ها