کد خبر : 1760382 | 18 خرداد 1400 ساعت 15:43 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز متفاوت عزت‌اللهی‌ها در فوتبال ملی و باشگاهی

مربی باتجربه و بازیکن‌ساز فوتبال ایران در دومین تجربه سرمربیگری‌اش برای شهرداری آستارا متحمل شکست سه گله مقابل ملوان شد.

روز متفاوت عزت‌اللهی‌ها در فوتبال ملی و باشگاهی

به گزارش "ورزش سه"، نادر عزت‌اللهی از پیشکسوتان فوتبال ایران که در زمره مربیان سابق باشگاه ملوان بندرانزلی به شمار می‌رود و در زمینه کشف استعداد کارنامه موفقی در فوتبال ایران دارد، با توجه به مشکلات مدیریتی و فنی که برای تیم شهرداری آستارا پیش آمد، در دو هفته گذشته و پس از جدایی احمد جمشیدیان در کسوت مدیرفنی، مسئولیت رهبری تیم را برعهده گرفته است.

 

شاگردان عزت‌اللهی در گام نخست موفق به شکست پارس جنوبی جم شدند و دیشب در دربی رشت مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفتند؛ دیداری که برای نادر عزت‌اللهی که خود سال‌ها مربی ملوان بوده و حالا باید در مقابل این تیم، شهرداری آستارا را هدایت می‌کرد، دیدار ویژه و مهمی بود.

علی‌رغم چند فرصت خوب گلزنی درخشش سنگربان ملوان در نیمه نخست اجازه گلزنی به شهرداری آستارا را نداد و در طرف مقابل شاگردان مازیار زارع توانستند به خوبی از موقعیت‌های خود در نیمه اول استفاده کنند و ملوانی‌ها با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتند؛ با شروع نیمه دوم تکاپو شاگردان عزت‌اللهی برای جبران نتیجه ثمری نداشت و در طرف مقابل شاگردان زارع گل دوم و سوم را هم به ثمر رساندند تا شکستی سنگین برای شهرداری آستارا در دربی رشت به ثبت رسید.

 

 در واقع عزت‌اللهی که خود کاشف بسیاری از بازیکنان خطه شمال کشور به شمار می‌آید و از مربیان آکادمی و بازیکن‌ساز موفق از او یاد می‌شود، در مقابل ملوانی شکست خورد که سال‌ها در آن فعالیت داشته اما در شهرداری آستارا ابراز لازم برای شکست دادن تیم سابق خود را نداشت و در نهایت با دریافت سه گل تیمش از زمین مسابقه خارج شد تا یک شب متفاوت را در عرصه مربیگری نادر عزت‌اللهی پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها