کد خبر : 1760386 | 18 خرداد 1400 ساعت 17:01 | 82K بازدید | 18 دیدگاه

دنی سبایوس:

به بارسا نمی‌روم؛ رویایم درخشش با رئال است

دنی سبایوس که به تازگی از آرسنال به رئال بازگشته، دیگر نمی خواهد قرضی به تیمی دیگر برود. یا جایگاه تضمینی در رئال یا انتقال به تیمی دیگر البته غیر از بارسا و سویا.

به بارسا نمی‌روم؛ رویایم درخشش با رئال است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دنی سبایوس ستاره اسپانیایی که به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال آمده، 31 ژوئن به پایان می‌رسد.

سبایوس در تابستان 2019 به صورت قرضی و برای یک فصل از مادرید به آرسنال پیوست و در 37 مسابقه در تمام رقابت‌ها برای توپچی‌ها به میدان رفت. آنها در لیگ برتر هشتم شدند و با چهاردهمین قهرمانی در FA Cup رکورد خود را بهبود بخشیدند.

تابستان گذشته سبایوس به رئال بازگشت ولی دوباره به آرسنال قرض داده شد. چند روز پیش هم باشگاه آرسنال تایید کرد که سبایوس به رئال باز خواهد گشت.

 

 

1511402

 

 

ستاره اهل سویل اصلا دوست ندارد بار دیگر به شکل قرضی از رئال جدا شود. او به کادنا سر گفت:« معتقدم دیگر بازیکن پخته ای شده ام و حقم است قراردادی طولانی مدت با یک تیم داشته باشم و بتوانم ارزش های واقعی ام را اثبات کنم.

آنچلوتی به تازگی مربی رئال شده و باید با هم بنشینیم و صحبت کنیم. باید بدانم او از من چه می خواهد و همچنین باید به او بگویم که توقع من چه چیزی است. برای یورو 2020 دعوت نشدم و یک سال و نیم دیگر هم جام جهانی است و می خواهم برای اسپانیا بازی کنم. می خواهم در تیمی که هستم بازیکنی ثابت و مهم باشم ولی حضور قرضی در یک باشگاه، شرایط را متفاوت می کند.»

 

 

1407831

 

 

سبایوس ادامه داد:« در دو سال گذشته قرضی برای آرسنال بازی کردم ولی دیگر نمی خواهم شرایطی مشابه را تجربه کنم. دوست دارم بار دیگر از فوتبال لذت ببرم. پیشنهاد از پی اس جی، بارسا یا یوونتوس؟ قطعا به بارسا نمی روم چون بازیکن رئالم و رویایم درخشش در این باشگاه است. با احترام به تیم بزرگ سویا، برای آنها هم بازی نخواهم کرد چون تا ابد بتیسی هستم.»

 

 

دیدگاه‌ها