کد خبر : 1760392 | 18 خرداد 1400 ساعت 16:17 | 45K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسا ستاره هلندی را به پول و پوچتینو باخت

جورجینیو واینالد م تا هفته پیش خرید تابستانی قطعی بارسا قلمداد می شد ولی او حالا به پی اس جی نزدیک شده است.

بارسا ستاره هلندی را به پول و پوچتینو باخت

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً از چند ماه پیش مشخص شده بود که جورجینیو واینالدوم آخرین فصل حضور خود در لیورپول را پشت سر می گذارد و قرار است در نقل و انتقالات تابستانی به شکل آزاد راهی یک باشگاه دیگر شود.

 

 

1605295

 

 

از طرفی به نظر می رسید اصلی ترین گزینه پیش روی هافبک هلندی حضور در بارسلونا باشد. رونالد کومان از سال گذشته به دنبال جذب واینالدوم بود اما این اتفاق میسر نشد. با این وجود گفته شد که این بازیکن بالاخره در این تابستان راهی نوکمپ خواهد شد.

دو روز پیش اما به یکباره ستاره هلندی تغییر مسیر داد و اکنون گفته می شود با پی اس جی به توافق نهایی رسیده و از دسترس بارسا خارج شده است.

بارسلونا سه دور با ایجنت او مذاکراتی مثبت داشت و حتی قرار تست پزشکی نیز گذاشته شده بود ولی باشگاه کاتالان رقابت برای جذب واینالدوم را به پی اس جی باخت.

 

 

1607259

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا به واینالدوم پیشنهاد دستمزد 4 میلیون یورو خالص را داده بود ولی پی اس جی دقیقا دو برابر یعنی 8 میلیون یورو به ستاره هلندی پرداخت خواهد کرد. رقمی قابل توجه برای هافبکی 30 ساله که احتمالا آخرین قرارداد مالی مطلوب دوران فوتبال او محسوب می شود.

تماس مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نیز در تغییر 180 درجه ای واینالدوم تاثیرگذار بوده است. در واقع دستمزد دو برابر و نیز صحبت های قانع کننده سرمربی پی اس جی، در نهایت واینالدوم را از بارسا دور و به پاریس نزدیک کرد.

 

دیدگاه‌ها