کد خبر : 1760395 | 18 خرداد 1400 ساعت 17:20 | 48.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره اشتوتگارت:

ایجنتم نام واقعی و تاریخ تولدم را عوض کرد!

دومین گلزن برتر فصل قبل اشتوتگارت تا به امروز با نام و تاریخ تولد تقلبی به میدان می رفت.

ایجنتم نام واقعی و تاریخ تولدم را عوض کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلاس وامانگیتوکا ستاره اشتوتگارت در فصل گذشته بود. او 13 گل به ثمر رساند و دومین گلزن برتر تیمش لقب گرفت. بازیکنی که متولد جمهوری دموکراتیک کنگو است ولی از 17 سالگی کشورش را برای بازی در تیم آلس فرانسه ترک کرد.

او اخیرا برای مدیران باشگاهش فاش کرده است که هم نام واقعی اش یک چیز دیگر است و هم اینکه تاریخ تولد او را تغییر داده اند. هر دو اقدام توسط مدیر برنامه های سابقش صورت گرفته است.

 

 

1609971

 

 

سیلاس در این رابطه به بیلد گفت:« فاش کردن این داستان برایم دشوار بود ولی با حمایت مشاور جدیدم این کار را انجام دادم. از زمانی که در 17 سالگی کنگو را ترک کردم، با ترس زندگی کرده ام. نام واقعی من سیلاس ماتومپا موومپاست و تاریخ تولدم نیز یک سال قبل تر است یعنی متولد 1998 هستم نه 1999.

ایجنت بلژیکی سابقم پاسپورتم را در اختیار داشت و حساب های بانکی ام را کنترل می کرد.»

 

 

1609973

 

 

توماس هیتسلبرگر مدیر ورزشی باشگاه اشتوتگارت در این رابطه گفت:« از سیلاس به طور کامل حمایت خواهیم کرد و نام این مدیر برنامه های فوتبالی را هم در اختیار داریم. ما بلافاصله همه اقدامات را انجام دادیم و پس از اینکه سیلاس به ما در این رابطه گفت، به همه مقامات هشدار های لازم را داده ایم. این موضوع را رسانه ای کردیم تا تاکید کنیم که حامی شفاف سازی هستیم.»

 

دیدگاه‌ها