کد خبر : 1760414 | 18 خرداد 1400 ساعت 19:17 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات انتقال هافبک هلندی به PSG مشخص شد

بر اساس گزارش ها در فرانسه جورجینیو واینالدوم آخرین مراحل حضور خود در پاری سن ژرمن را پشت سر می‌گذارد.

جزئیات انتقال هافبک هلندی به PSG مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اکیپ مدعی شده که تمام کارهای این انتقال صورت گرفته و هافبک هلندی حالا آماده است که به دیگر ستاره های PSG مثل نیمار و کیلیان امباپه بپیوندد.

 

 

1602953

 

 

در واقع به نظر می‌رسد که واینالدوم بعد از اینکه ابتدا قصد داشت به بارسلونا بپیوندد و با رونالد کومان همکاری کند، در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داده و تصمیم گرفته که چالش جدید خود را در پاری سن ژرمن تجربه کند.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است طی ساعات آینده قرارداد واینالدوم با پاری سن ژرمن به امضا برسد و در واقع پیشنهاد مالی خوب و البته تضمین قرارداد سه ساله باعث شده که واینالدوم به حضور در PSG پاسخ مثبت بدهد.

 

طبق گزارش منتشر شده از سوی روزنامه هلندی دتلگراف باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد دستمزد سالیانه 8.6 میلیون پوندی بدون پرداخت مالیات را به واینالدوم ارائه داده است.

 

 

1609500

 

 

گفتنی است واینالدوم نام یکی از مهمترین ارکان تیم لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بود و حالا بعد از پنج سال حضور از آنفیلد خداحافظی خواهد کرد. در همین حال بارسلونا بعد از ناکامی در جذب این بازیکن حالا تمام توان خود را روی انتقال ممفیس دیپای به نوکمپ خواهد گذاشت. باشگاه کاتالانی تا به اینجای نقل و انتقالات فعال عمل کرده و اخیراً سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را به شکل آزاد به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها