کد خبر : 1760468 | 18 خرداد 1400 ساعت 23:58 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

پدیده جوان رئال مادرید و قدردانی ویژه از مارسلو

میگل گوتیرس، پدیده جوان رئال‌مادرید، می‌گوید در طول فصلی که گذشت مارسلو بیشترین حمایت را از او کرده است.

پدیده جوان رئال مادرید و قدردانی ویژه از مارسلو

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که گذشت رئال مادرید به شکل عجیب و غریبی با مصدومیت های متوالی بازیکنان خود دست و پنجه نرم کرد و همین موضوع باعث شد که زین الدین زیدان برخی از بازیکنان آکادمی را به تیم اصلی دعوت کند که یکی از آنها میگل گوتیرس بود.

 

گوتیرس در فصل 21-2020 اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی رئال مادرید انجام داده و حالا از توصیه های مارسلو به خود قدردانی کرده است. گوتیرس گفت: "همه در تیم اصلی بسیار از من حمایت کرده اند، به خصوص بازیکنان آکادمی که می دانند که حضور در تیم اول چه معنایی دارد.

 

 

1610065

 

 

و من همچنین از مارسلو بسیار سپاسگزارم زیرا من در پست وی بازی می کنم و او کسی است که بیشتر به من مشاوره می دهد و همیشه اولین کسی است که به من کمک می کند."

 

گوتیرس همچنین در مورد حضور در ترکیب تیم اول رئال مادرید به عنوان یک بازیکن آکادمی گفت: "هر بازیکن آکادمی چنین لحظه ای را در خواب می بیند. بعد از این همه کار و تلاش من پاداش آن را دریافت کردم. من آن را به عنوان چیزی بسیار خاص و زیبا به خاطر می آورم. من کنار بهترین های جهان هستم و به کار خود ادامه خواهم داد تا بتوانم سال های بیشتری این تجربه را داشته باشم."

 

 

1610067

دیدگاه‌ها