کد خبر : 1760484 | 19 خرداد 1400 ساعت 01:27 | 56.5K بازدید | 6 دیدگاه

آتلیه تیم ملی؛ دونفره‌های دوست داشتنی (عکس)

پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین، بازیکنان با روحیه بالایی در تمرین چهارشنبه شب حاضر شدند.

آتلیه تیم ملی؛ دونفره‌های دوست داشتنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ارزشمند با نتیجه 3 بر صفر در برابر بحرین، تمرینات خود برای برگزاری دیدار مقابل کامبوج را برگزار کرد که ملی پوشان با روحیه بالایی در این جلسه تمرینی حضور پیدا کردند و کارهای تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتند.


مهدی طارمی و سردار آزمون زوج طلایی خط حمله ایران، شب فوق العاده ای را مقابل میزبان گروه C سپری کردند. در حالیکه از ماه‌ها قبل مشخص بود که عدم پیروزی در برابر بحرین ممکن است به معنای حذف تیم ملی باشد و شاگردان اسکوچیچ با این فشار و استرس به مصاف بحرین رفتند، اما آزمون و طارمی شب رویایی را در منامه خلق کردند و آزمون با دبل روی دو پاس گل طارمی خیال هواداران تیم ملی را از بابت پیروزی راحت کرد و طارمی نیز با به ثمر رساندن گل سوم تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد نمود و هم اینکه شب خوبش را تکمیل کرد.

 

 

1610101

 


احمد نوراللهی نیز که به تشخیص اسکوچیچ از ابتدا در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفت، هر چند بازی را با استرس آغاز کرد اما هر چقدر که از زمان بازی می گذشت، مسلط تر و با برنامه تر به بازی ادامه می داد. او پاس گل سوم را به طارمی داد. کاری که می توانست خیلی زودتر و در دقایق ابتدایی بازی انجام دهد اما مهاجم پورتو سانتر زیبای نوراللهی را نتوانست وارد دروازه بحرین کند.


در شبی که نوراللهی سومین بازیکن برتر میدان بود و چند پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد، علیرضا بیرانوند نیز هر چند شب نسبتا آرامی را سپری کرد اما در دقایق ابتدایی نیمه نخست روی دو موقعیت نصف و نیمه بحرینی ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

1610099

 


سامان قدوس و علی قلی زاده نیز بارها خط دفاعی بحرین را آزار دادند. قدوس که در ابتدای نیمه دوم به جای میلاد محمدی به بازی آمد، گره بازی را برای اسکوچیچ باز کرد. حضور او به حدی در افزایش بار تهاجمی تیم ملی تأثیرگذار بود که حتی گزارشگر بحرینی نیز مجبور به تمجید از عملکرد این بازیکن شد.

 

 

1610102

 


او ضمن اینکه خط دفاعی بحرین را کلافه کرد، با یک توپ گیری خوب در میانه میدان و پاس به طارمی، آغاز کننده حمله ای بود که منجر به گل دوم ایران شد. قلی زاده نیز همچون بازی با هنگ کنگ با دوندگی بالا و عملکرد خوب در پیروزی تیم ملی مثمر ثمر بود.


محمدحسین کنعانی زادگان نیز همچون سایر بازیکنان تیم ملی، در دقایق ابتدایی دچار استرس بازی شد چرا که تمام بازیکنان می دانستند تنها کسب سه امتیاز از زمین بحرین می تواند رویای حضور در جام جهانی را تحقق ببخشد. او تقریبا در 20 دقیقه اول بازی کمی با سایر هم تیمی ها و خط دفاعی ناهماهنگ بود اما هر چقدر که از زمان بازی می گذشت، بر وظایفش مسلط تر می شد و هماهنگی او با شجاع خلیل زاده نیز افزایش می یافت به نحوی که آنها در طول 90 دقیقه حتی یک موقعیت خطرناک گلزنی نیز به مهاجم و وینگرهای خطرناک و سریع بحرین ندادند و با سربلندی و کسب نمره خوب، زمین بازی را ترک کردند.

 

1610100

 

عکسها:سعید زارعیان - منامه

دیدگاه‌ها