کد خبر : 1760491 | 19 خرداد 1400 ساعت 08:22 | 64.9K بازدید | 2 دیدگاه

آزمون همیشه سردار؛24 ساعت پس از انتقام

ستاره خط حمله تیم ملی با روحیه ای بالا پس از درخشش مقابل بحرین، در تمرین سه شنبه شب تیم ملی حضور پیدا کرد.

آزمون همیشه سردار؛24 ساعت پس از انتقام

به گزارش "ورزش سه"، درخشش در لیگ روسیه اتفاقی تکراری برای سردار آزمون محسوب می شود. این مهاجم ایرانی طی سال های اخیر حضور موفق و مدونی در فوتبال روسیه داشته و به واسطه حفظ روند خوب خود، مشتریان بزرگی دارد؛ مشتریانی که برای جذب او باید دست به جیب شده و مبلغ هنگفتی را هزینه کنند.

 

حضور چنین مهاجمی در خط حمله تیم ملی، یک نعمت بزرگ محسوب می شود؛ مهاجمی که در کنار مهدی طارمی، خطرناک ترین و سرشناس ترین زوج حال حاضر خط حمله فوتبال آسیا را تشکیل داده است.

 

این مهاجم 26 ساله در 83 بازی برای زنیت 52 گل به ثمر رسانده است. ستاره ایرانی در فوریه سال 2019 با رقمی در حدود 12 میلیون یورو به زنیت پیوست و تا ژوئن سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. او با وجود این سن و سال در عرصه ملی هم یک بازیکن باتجربه و شاخص به حساب می آید و به ثمر رساندن 36 گل در 54 بازی ملی نشان از کیفیت بالای او در عرصه ملی دارد.

 

1610115

 

سردار در بازی دوشنبه شب تیم ملی مقابل بحرین دو بار موفق شد دروازه حریف را باز کند. او گل های اول و دوم تیم ملی را به ثمر رساند تا نقش غیرقابل انکاری در کسب اولین پیروزی تاریخ فوتبال ایران مقابل بحرین در منامه داشته باشد. ستاره ایرانی زنیت با باز کردن دروازه بحرین، شمار تیم های آسیایی را که مقابل شان گلزنی کرده را به عدد 20 رساند.

 

بعد از رقم زدن یک شب رویایی در منامه، سردار آزمون سه شنبه شب مثل همیشه با روحیه ای بالا در اولین تمرین تیم ملی پیش از بازی با کامبوج حضور یافت. او انگیزه بسیاری دارد تا درخشش خود را در دو بازی آینده به ویژه مقابل عراق تکرار کند؛ اتفاقی که رقم زدن آن برای سردار کار سخت و دور از دسترسی نیست.

دیدگاه‌ها