کد خبر : 1760492 | 19 خرداد 1400 ساعت 08:24 | 34.1K بازدید | 27 دیدگاه

اهل کاشانم، روزگارم بد نیست

کاپیتان تیم ملی در بازی با بحرین در اوج پختگی به دنبال اضافه کردن یک جام جهانی دیگر به سوابق دوران بازی اش است.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی پس از گذراندن دو فصل و نیم موفق در تیم تراکتور در نیم فصل دوم لیگ بیستم با جدا شدن از این تیم بار دیگر پیراهن سپاهان را به تن کرده و با بازوبند کاپیتانی زردپوشان اصفهانی لیگ برتر 00-99 را ادامه داد.

 

دراگان اسکوچیچ با توجه به آمادگی احسان حاج صفی در انتخاب او درنگ نکرد تا کاپیتان سپاهانی ها همراه با تیم ملی در منامه حضور یافته و در اوج پختگی به دنبال اضافه کردن یک جام جهانی دیگر به سوابق دوران بازی اش باشد.

 

احسان در بازی اول مقابل هنگ کنگ ذخیره بود اما در بازی حساس با بحرین شاهد حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی بودیم تا این بازیکن در شبی که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، صد و چهاردهمین بازی ملی خود را انجام داده و تنها یک بازی تا رسیدن به رکورد 115 بازی ملی سید جلال حسینی فاصله داشته باشد.

 

در صد و چهاردهمین بازی ملی، احسان حاج صفی نمایش بسیار خوبی داشت. او که در نیمه اول به عنوان هافبک میانی و در نیمه دوم به عنوان مدافع چپ بازی کرد، در حضور 90 دقیقه ای خود، یکی از بهترین های تیم اسکوچیچ بود و اینک امیدوار است تا با حضور در دو بازی بعدی تیم ملی، با شکستن رکورد سید جلال، منامه را ترک کند.

 

1610116

دیدگاه‌ها